Bogdan Axinia, Auto.ro: Până în 2008 online-ul nu reprezenta un „must” în strategia de promovare

0

Care este profilul persoanelor care accesează portalurile auto înainte de a merge într-un showroom?
Utilizatorii auto.ro sunt persoane familiare cu mediul online, care doresc să afle cât mai multe informații care să îi ajute în luarea unei decizii de cumpărare (echipări, motorizare, comparații cu alte modele, total cost of ownership, acoperirea service-urilor oferite de o anumita marcă etc).

Ce fel de maşini caută românii?
Mărcile de mașini căutate pe auto.ro sunt Dacia, mărcile germane (VW, Opel, BMW, Audi), Ford, Skoda.
Pentru mașinile second hand, cel mai important criteriu este fără îndoială cel financiar, apoi urmând cele legate de combustibil, motorizare, echipare, etc.

Care sunt avantajele promovării ofertelor auto online pentru dealer?
Gratuitatea, rapiditatea, încrederea de care beneficiază mediul online.

Care sunt diferenţele dintre o ofertă online şi una offline?
Până în 2008 online-ul nu reprezenta un „must” în strategia de promovare a importatorilor. Îşi avea locul în mixul de marketing cu procente care nu depășeau 7% din totalul bugetului de promovare. Din pacate, în bugetele de media încă nu sunt acordate sume importante mediului online.


auto.ro a fost lansat de NetBridge Development în ianuarie 2007. Cu un trafic ce depășește 750.000 vizitatori unici pe lună, auto.ro conține anunțuri de mașini second-hand şi noi, precum şi ştiri auto şi test drive-uri.