IOR SA are un nou Consiliul de Administraţie, din care face parte şi Victor Cionga, fost director general al Bursei de Valori Bucureşti

Societatea Naţională Industria Optică Română SA (IOR) este o companie deţinută de către Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului în proporţie de 95,92%, este listată la Bursa de Valori Bucureşti din august 2015 şi are ca obiect de activitate fabricarea de instrumente optice şi echipamente fotografice.

Pentru anul 2020, are 286 de salariaţi, o cifră de afaceri estimată de 14,7 milioane lei, pierdere de 3,3 milioane lei şi datorii totale de 56 milioane lei.

”În data de 15 iunie 2021, Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii a aprobat propunerile transmise de către MEAT, selecţia făcându-se în baza CV-urilor primite”, a informat ministerul.

Indemnizaţia brută fixă lunară a membrilor CA este de 5.203 lei.

Membrii înlocuiţi sunt: Alina Victoria Voicu, Marian Valentin Dunose, Neculai Tănase, Anamaria Florescu şi Felicia Marcela Velicu-Caliu.

Astfel, noi membrii ai Consiliului de Administraţie sunt:

Victor Cionga, la bază este fizician şi are o experienţă bogată în mediul privat, ocupând diverse funcţii de execuţie şi conducere, coordonând proiecte de privatizare, listare, fuziuni şi achiziţii. De asemenea, a făcut parte din consilii de administraţie/supraveghere la companii private sau de stat, inclusiv la companii listate la Bursa de Valori. 

Maria Magdalena Cănescu este specialist în resurse umane şi are şi o experientă bogată în domeniul managementului organizaţional.

Mădălin Grozavu are experienţă în managementul vânzărilor, gestionarea echipelor şi în management operaţional.

Dumitru Lucian Stoicescu deţine certificare ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants), fiind membru CAFR şi CECAR, cunoscător al standardelor internaţionale de raportare financiară. Are experienţă în derularea proceselor de audit şi în domeniul controlului şi managementului financiar. 

Ciprian Mitu are o experienţă de peste 15 ani în industria financiară, pe zona de trezorerie având expunere la nivelul unor companii mari din industrii grele şi la categoria de investitori instituţionali care activează pe teritoriul Uniunii Europene, fiind cunoscător al pieţelor de tranzacţionare a instrumentelor financiare  şi de capital. 

”Obiectivele aferente perioadei de mandat sunt cele specifice perioadei incluzand: asigurarea elaborării BVC pentru anul în curs, urmărirea procedurilor de închidere a exerciţiului financiar 2020, respectiv a asigurării procesului de raportare financiară pentru anul 2020 şi a raportărilor financiare semestriale aferente 2021, precum şi promovarea unui proiect de modificare a actului constitutiv”, precizează ministerul.

Fiecare administrator va prezenta la finalul mandatului un raport de activitate privind modul de îndeplinire a responsabilităţilor şi a gradului de îndeplinire a obiectivelor. Raportul va include şi opinia administratorului în legătura cu posibilitatile de dezvoltare ale societăţii pe linii de afaceri, cu indicarea avantajului competitiv pe care societatea îl prezintă, respectiv opinia referitoare la necesitatea implementării unui plan de restructurare/ reorganizare.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed