La aniversarea celor 9 ani de la înființare, Gun Media propune soluții integrate de marketing digital

Februarie are o însemnătate deosebită pentru agenția de digital marketing Gun Media care sărbătorește 9 ani de activitate anul acesta. În 2013, când a început totul, agenția era specializată în campanii de Google Ads, urmând ca din 2017 să-și diversifice serviciile.

Robert Trandafir, co-fondator Gun Media: ”Totul a început în 2013 cu Ana Florea și Florin Anghel, agenția numindu-se Hotspot Online. Focusul era exclusiv pe campanii de Google ADS. Eu începusem o altă mică agenție de SEO și content. Ulterior, s-au aliniat lucrurile și ajuns să fuzionăm, păstrând brandul Gun. Am început astfel să oferim o paletă variată de servicii precum PPC, Social Media și SEO.

În 2022 Gun Media a ales abordarea integrată a campaniilor de promovare online

“Dacă inițial am pornit de la Țintim doar performanța, anul acesta avem un nou motto: One stop pentru serviciile de digital marketing. Ne focusăm pe abordarea integrată a campaniilor și pe oferirea unor soluții complexe de promovare pentru clienți, de la strategie, la audit, content marketing și campanii PPC pe o varietate de platforme.

Pentru a susține acest demers, a trebuit să lucrăm foarte mult la modul în care ne desfășurăm activitatea în agenție. Înainte eram organizați pe departamente specifice de Google Ads și Social Media. Acum toți specialiștii pot gestiona proiecte complexe cu o abordare macro a promovării, fără să se limiteze la anumite platforme.” Robert Trandafir

În procesul de dezvoltare, Gun Media a mizat pe crearea unor proceduri, astfel încât toți specialiștii să beneficieze de aceleași cunoștințe și bune practici definitorii pentru agenție. Este important ca toți clienții să se bucure de metodologiile care și-au dovedit eficiența în timp. În acest sens, au fost organizate traininguri interne pentru a uniformiza modul de lucru, dar și pentru a pregăti noii colegi și juniorii în mod special.

În 2021 a desfășurat cea mai mare campanie de angajare cu 6 poziții deschise, iar recent a pornit procesul de recrutare pentru director departament SEO. Anul trecut, agenția aproape și-a dublat numărul de angajați, ajungând în acest moment la 15 specialiști.

Tot anul trecut a creat un departament de content dedicat, ca prim pas al dorinței de a deveni o agenție One Stop pentru servicii de marketing online.

Din 2017, din momentul fuziunii, agenția înregistrează creșteri anuale ale cifrei de afaceri de 25-30%. Este o creștere susținută care reflectă atât dezvoltarea portofoliului de clienți, dar și a bugetelor gestionate de noi. În acest moment, agenția deține un portofoliu de aproximativ 100 clienți, atât ecommerce-uri cât și site-uri de prezentare. În 2021, bugetele alocate pentru campaniile PPC au fost de apx. 2.5 mil EUR, 57% mergând către campaniile de Google Ads și 43% către Social Media Ads.” Robert Trandafir

În ceea ce privește 2022, co-fondatorul Gun Media consideră că brandurile vor avea o abordare mai complexă în promovare optând pentru noi canale și vor pune mai mult accent pe crearea de content personalizat, inclusiv pe TikTok.

Despre Gun Media

Gun Media este agenție parteneră Google din 2013, iar în 2022 s-a clasat în top 3% parteneri Google în România. Din 2020 a devenit și Facebook Marketing Partner. Serviciile de promovare oferite acoperă o gamă variată: de la audit, la strategie de promovare online, content writing, email marketing, creație grafică, SEO și campanii de performance marketing prin Google Ads, Youtube Ads, Facebook & Instagram Ads, Tik Tok Ads, Pinterest Ads și LinkedIn Ads. Din portofoliul Gun Media fac parte clienți precum: Cupio, Ferratum, VLAdiLA, Leonidas, Divine Atelier, Tshirt-Factory etc.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed