La ce preţuri se vând companiile în criză

0

Cele trei companii care au făcut obiectul tranzacţiilor – MedLife, Profi şi InternetCorp – au fost vândute la preţuri similare cu cele din vremurile bune. “Companiile bune se vând la preţuri aproape la fel de bune ca înainte de criză”, spune Ioana Filipescu, director al Raiffeisen Capital & Investment, firmă care a asistat familia Marcu în vânzarea unui pachet minoritar din operatorul de servicii medicale MedLife către un fond de investiţii al francezilor de la Group Societe Generale.

Şi vânzarea Profi s-a făcut la un preţ foarte bun. “Cred că şi înainte de criză compania s-ar fi vândut la un preţ similar“, recunoaşte Cristian Nacu, care a cumpărat, prin fondul PEF VI, retailerul alimentar Profi.

Citiţi în revista MONEY EXPRESS ce alte companii sunt de vânzare pe piaţă şi cum va arăta anul 2010 la capitolul fuziuni şi achiziţii.