Lanţul de cafenele Ted’s Coffee continuă extinderea reţelei şi deschide luna aceasta trei cafenele noi. ”Ne aflăm în continuare într-o zonă cu turbulenţe”

”Lanţul de cafenele Ted’s Coffee Co., fondat de Vasi Andreica, antreprenor cu peste 15 ani de experienţă de business, continuă investiţiile şi anunţă deschiderea a trei noi locaţii în Bucureşti în luna septembrie”, informează compania.

Noile investiţii vor avea loc după ce în ultimele 15 luni au fost lansate 11 locaţii, unele dintre acestea fiind concepte noi pentru companie, cum ar fi conceptul de cafenea bancară dezvoltat alături de Techventures Bank, şi o locaţie nouă în cartierul rezidenţial Onix din Pipera.

“Continuăm investiţiile în creşterea reţelei de cafenele şi ne dezvoltăm, în principal, prin parteneriate. Ca antreprenor, sunt optimist şi cred în puterea parteneriatelor, atât cele strategice, cu alţi co-investitori şi francizaţi, cât şi parteneriate financiare şi investiţionale. Două dintre deschiderile din luna septembrie din Bucureşti vor fi în formate noi şi cu suprafeţe mai mari, cu o ofertă mai mare pe partea de food: o cafenea în zona Dorobanţi – Piaţa Romană, şi a doua în complexul One Floreasca City. A treia cafenea va fi o redeschidere a locaţiei din clădirea de birouri Euro Tower, într-un format nou”, a declarat Vasi Andreica, CEO Ted’s Coffee Co.

Ted’s Coffee Co. are în prezent o reţea cu 44 cafenele la nivel naţional, iar investiţia într-o cafenea este cuprinsă între 50.000 euro şi 100.000 euro.

“Suntem într-un proces de revenire a activităţii de business din HoReCa şi ne aflăm în continuare într-o zonă cu turbulenţe. Avem segmente de business, în special cele din zona de birouri, care sunt închise sau după caz deschise, dar cu rezultate destul de slabe comparativ cu anul de referinţă 2019. Piaţa de birouri dă uşoare semne de revenire, aşteptăm mijlocul lunii septembrie să vedem dacă se vor repopula clădirile, şi, bineînţeles, sperăm să nu fie cazul unui nou lockdown. Cafenelele stradale şi cele din mall-uri îşi revin mai rapid, iar unele dintre acestea au ajuns la nivelul de vânzări anterior pandemiei, de altfel un semn bun pentru perioada următoare”, adaugă Vasi Andreica.

În contextul planurilor de extindere a reţelei de cafenele pentru următorii ani, compania caută francizaţi alături de care să preia locaţii existente sau să dezvolte cafenele noi. Astfel, compania vizează în perioada următoare o dezvoltare mixtă a reţelei, atât prin locaţii proprii, cât şi prin francize, cu mai multe tipuri de locaţii, fiecare dintre acestea cu particularităţile sale şi implicit costuri investiţionale diferite.

”Interesul pentru business-ul în franciză este în creştere simţitor în această perioadă de revenire post-Covid, în care mulţi antreprenori caută modele de business testate deja pe piaţă. Astfel, există mai multe tipologii de antreprenori francizaţi sau de de viitori întreprinzători care îşi fac un business propriu. În primul rând, este vorba despre tot mai mulţi oameni de business care lucrează sau au lucrat în corporaţii şi vor să îşi deschidă o franciză. O altă tipologie de francizaţi este aceea a proprietarilor de afaceri de familie care vor să investească şi în alte industrii, iar HoReCa este în continuare o piaţă cu mare potenţial pentru aceştia, în ciuda incertitudinilor din ultimul an”, adaugă antreprenorul.

Ted’s Coffee Co. este un brand de cafenele lansat în anul 2013.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed