Lanţul de magazine de bijuterii de lux Teilor investeşte 30 de milioane de lei în dezvoltarea reţelei de magazine în România, Polonia şi Ungaria până la sfârşitul anului

”Teilor, lanţul de magazine de bijuterii de lux cu prezenţă în regiunea Europei Centrale şi de Est, anunţă investiţii de 30 de milioane de lei până la finalul acestui an în dezvoltarea reţelei de magazine în România, Polonia şi Ungaria. În perioada următoare, compania va deschide patru magazine în Polonia, dintre care trei sunt locaţii noi şi unul este un magazin existent, dar relocat”, anunţă compania.

La nivel local, Teior are în vedere deschiderea a două noi magazine, precum şi relocarea şi extinderea a altor două unităţi.

„Încă de la deschiderea primelor magazine în afara României în 2019, obiectivul nostru a fost să continuăm să ne extindem la nivel internaţional, într-un ritm accelerat. În 2020 a trebuit să luăm o pauză datorită crizei sanitare, dar acea perioadă ne-a permis să consolidăm planurile de expansiune ale Teilor în Europa Centrală şi de Est. Suntem încântaţi de intrarea noastră recentă pe o nouă piaţă, Ungaria, unde există un potenţial solid de dezvoltare. Suntem angrenaţi deja în discuţii despre deschiderea celui de-al doilea magazin în Budapesta, la începutul anului 2022. În următorii ani, ne dorim ca reţeaua Teilor din străinătate să fie cel puţin egală cu numărul de magazine din România. În acelaşi timp, analizăm inclusiv intrarea pe pieţe mature din Europa de Vest,” a declarat Willy Dicu, CEO Teilor.

În data de 17 septembrie 2021, Teilor a inaugurat un nou magazin în Budapesta, care marchează intrarea Teilor în Ungaria, cea de-a treia piaţă externă după Bulgaria şi Polonia. Primul magazin Teilor din Ungaria se află în Etele Plaza, un mall deschis în aceeaşi dată în Budapesta. Odată cu deschiderea acestui magazin, Teilor lansează şi platforma online dedicată pieţei din Ungaria, teilor.hu.

În afară de Ungaria, extinderea geografică continuă pe piaţa din Polonia unde compania va deschide, înainte de sfârşitul anului 2021, trei magazine în Varşovia, două dintre acestea fiind noi, iar un altul va fi relocat pentru a beneficia de traficul pietonal intens din jurul locaţiei. De asemenea, compania va inaugura primul magazin în afara capitalei Poloniei, în oraşul Poznan. În plus, lanţul de magazine se află în negocieri avansate pentru deschiderea a altor două magazine în străinătate la începutul anului 2022, unul în Wroclaw, Polonia şi celălalt în Budapesta, Ungaria.

”Teilor are planificate investiţii totale de 30 de milioane de lei pentru extinderea reţelei de magazine în Europa Centrală şi de Est până la finalul anului. Pentru fiecare deschidere de magazin nou sau relocare, investiţia medie este de 3,5 milioane de lei. În această sumă sunt incluse cheltuielile legate de locaţie, amenajarea acesteia cu materiale de calitate premium, precum şi stocuri a căror valoare se ridică la aproximativ 1,5 milioane de lei pentru magazinele din România, în timp ce pentru cele din afara ţării, suma ajunge până la 2,2 milioane de lei, datorită nevoii de a avea la dispoziţie un stoc mai mare pentru a putea concura cu ceilalţi jucători locali”, precizează compania.

În ceea ce priveşte extinderea reţelei la nivel local, în cel de-al patrulea trimestru, Teilor va deschide două noi magazine în România, în Vivo Mall din Baia Mare şi în Bucureşti. Mai mult, compania va redeschide magazinul din Alba Iulia, în urma lucrărilor de extindere a locaţiei, precum şi magazinul din Arad, ca urmare a relocării acestuia în Atrium Mall.

Teilor deţine cel mai mare lanţ de bijuterii de lux din România având 55 de magazine fizice, dintre care şase sunt Teilor Exclusive, oferind clienţilor o serie limitată şi atent selectată de bijuterii lucrate manual şi incrustate cu diamante şi pietre preţioase. Până la finalul anului 2021, reţeaua va ajunge la 61 de magazine, dintre care 53 în România, patru în Polonia, trei în Sofia, Bulgaria şi unul în Ungaria. În afară de investiţiile în magazinele fizice, compania are în vedere investiţii suplimentare în dezvoltarea platformelor online, pentru a spori şi mai mult experienţa de tip omnicanal pentru clienţi. Compania operează cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg şi teilor.pl.

Pentru întregul an 2021, Teilor vizează o cifră de afaceri de 230 de milioane de lei, cu 64% mai mult faţă de anul 2020, când au fost realizate venituri de 140,4 milioane de lei. Creşterea vânzărilor in a doua parte a anului va fi determinată în primul rând de o cerere tot mai ridicată pentru bijuteriile de înaltă calitate şi o creştere a vânzărilor de inele de logodnă. De-a lungul timpului, Teilor a generat mai mult de un sfert din vânzările sale anuale între iulie şi septembrie, deoarece pe perioada verii au loc cele mai multe cereri în căsătorie.

Teilor este un lanţ internaţional de magazine de bijuterii de lux cu o istorie de 23 de ani. Prezent în România, Polonia, Ungaria şi Bulgaria, compania deţine 55 de magazine fizice şi o prezenţă online puternică prin intermediul platformelor sale de comerţ electronic teilor.com, teilor.ro, teilor.pl, teilor.hu şi teilor.bg. Colecţiile magazinelor includ bijuterii din aur, precum şi bijuterii unice incrustate cu diamante şi pietre preţioase adaptate dorinţelor clienţilor.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed