Lensa deschide cel mai mare showroom de optică din Europa Centrală şi de Est, la Bucureşti. Compania estimează afaceri de 17 milioane euro în acest an, iar anul viitor se va extinde în Europa cu magazine online

”Lensa, magazin online şi offline de optică, deschide la Bucureşti, în zona Tineretului, cel mai mare showroom de optică din Europa Centrală şi de Est, cu o suprafaţă de peste 1.000 mp şi 10.000 produse. Investiţia se ridică la 750.000 de euro. Acesta este cel de-al doilea mega store pe piaţa de ochelari din România, după cel inaugurat în martie 2019, tot de compania Lensa, în apropiere de mall-ul Afi Cotroceni din Capitală”, anunţă compania.

Oradea şi Arad sunt următoarele oraşe unde vor fi deschise magazine Lensa, până la finalul anului.

”În 2022 o să ieşim în afara României cu magazine online, într-o primă etapă, iar la începutul lui 2023 şi offline. Este vorba de ţări membre UE. Anul viitor vom deschide 12 magazine în România şi îl rebranduim pe primul deschis. Extinderea de anul viitor va fi de peste 1 milion de euro”, spune Daniel Crăciun, fondator şi CEO al Lensa.ro.

Acesta estimează că piaţa locală de optică se ridică la 350 milioane euro. În ceea ce priveşte ponderea în vânzări, 55-60% sunt ochelari de vedere (rame şi lentile), 25% ochelari de soare, 10% lentile de contact şi 5% lentile colorate şi accesorii.

”Pentru anul acesta, în cel mai pesimist scenariu ar trebui să încheiem anul cu o cifră de afaceri de 17 milioane euro, faţă de 11 milioane euro în 2020. Am învăţat din şase business-uri până am ajuns la Lensa”, a precizat el, adăugând că Lensa deţine peste 50% din piaţa online de optică.

Showroomul are o suprafaţă de peste 1.000 mp, de două ori mai mare decât primul mega store Lensa.

”Pentru 2022, compania are în plan investiţii de peste un milion de euro în deschiderea a 12 magazine noi în România. Tot anul viitor, Lensa.ro se va extinde în Europa cu magazine online, iar la începutul lui 2023 va inaugura primul showroom din afara României”, spun reprezentanţii companiei.

Numărul de angajaţi va ajunge anul acesta la 230 de persoane.

„Investiţiile în deschiderea de showroomuri Lensa în marile oraşe din România ne-au ajutat să creştem business-ul la o cifră de afaceri cumulată de la înfiinţare de circa 25 de milioane de euro. Inaugurarea noului mega store Lensa din zona Tineretului din Capitală face ca România să aibă cel mai mare showroom de optică din Europa Centrală şi de Est. Ne aşteptăm la un trafic de 3-5 ori mai mare faţă de un showroom de mici dimensiuni, întrucât într-un singur loc românii pot găsi o varietate impresionantă de ochelari de vedere, de soare, lentile de contact şi accesorii de optică. 6 cabinete optometrice îi vor ajuta pe cei care vor consultaţii gratuite să îşi aleagă noi ochelari de vedere. Pentru primii cumpărători am organizat şi o tombolă cu peste 600 de premii garantate”, a declarat Daniel Crăciun, fondator şi CEO al Lensa.ro.

Noul mega store Lensa concentrează, într-un singur loc, colecţii de peste 10.000 de produse, printre care modele de ochelari de la 90 de branduri de renume.

Lensa deţine acum 13 showroomuri în România şi va mai deschide două până la finalul anului. Lensa are showroomuri în Bucureşti (Afi şi Tineretului), Braşov, Cluj, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Târgu Mureş, Timişoara.

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, înregistrând peste 200.000 de comenzi anual.

 


 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed