Licitaţia pentru managementul promovării brandului de turism, lansată de ministerul lui Udrea

Durata contractului de achiziţie publică este de trei ani de la data semnării acestuia, iar valoarea totală estimată pe o perioadă de trei ani este de 759.000 euro fără TVA, din fonduri europene nerambursabile – Programul Operaţional Regional – Axa Prioritară 5, potrivit MDRT.

Selecţia operatorilor economici se va face în două etape: depunerea candidaturilor şi selectarea candidaţilor calificaţi, prin aplicarea criteriilor de selecţie prevăzute în documentaţia de atribuire, în care vor fi selectaţi minimum cinci candidaţi; evaluarea din punct de vedere financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidaţii selectaţi în prima etapă.

Criteriul de atribuire ales pentru cea de-a doua etapă este preţul cel mai scăzut, după ce în prima etapă s-au avut în vedere criteriile de selecţie tehnico-profesionale. Ofertanţii trebuie să facă dovada unei experienţe similare, prin depunerea unui proiect de marketing a cărui valoare să fie egală sau mai mare de 10 milioane de euro.

Compania selectată în urma licitaţiei va crea, dezvolta şi implementa planurile anuale de marketing pentru brandul de turism al României şi pentru produsele de turism identificate. Totodată, echipa va coordona derularea tuturor proiectelor de publicitate, din momentul organizării licitaţiilor de selecţie până în momentul încheierii proiectelor respective, mai arată MDRT.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed