Lucrările la pasajul Lujerului din Capitală ar putea fi încheiate în noiembrie

Edilii spun că întârzierea a fost cauzată de iarna grea 2009-2010, dar nu explică de ce au început lucrările în noiembrie 2009.

Conform declaraţiilor iniţiale ale directorului Administraţiei Străzilor, Alina Roman, lucrările trebuiau finalizate în iunie 2010. Apoi, primarul general, Sorin Oprescu, a spus că lucrările la pasajul Lujerului vor fi finalizate, cel mai târziu, la sfârşitul lunii septembrie.

Pasajul Lujerului prezinta nesiguranţă în exploatare, din cauza unor defecte şi a degradării unor părţi ale sale, iar pentru reabilitarea sa municipalitatea va plăti 12 milioane de euro, conform anunţului de participare postat pe site-ul guvernamental de licitaţii publice.

În memoriul tehnic ce descrie starea actuală a pasajului se arată că, din cauza inexactităţilor de execuţie şi a lipsei de întreţinere, au apărut infiltraţii de apă, ruperi şi spargeri ale betonului, cea mai afectată parte fiind zona de suprastructură dinspre Şoseaua Virtuţii.

Alte defecte constatate la pasaj au fost fisurile verticale ale betonului din stâlpi, nefuncţionarea sistemului de ventilaţie şi probleme ale sistemului de iluminat. O altă problemă o constituie gurile de scurgere din pasaj, care sunt colmatate, ceea ce face ca la fiecare ploaie căile auto, dar şi cele ale tramvaiului, să fie inundate. Tot pe căile auto au fost constatate denivelări şi gropi care îngreunează circulaţia şi deteriorează mijloacele de transport.

Inaugurat în 1987, pasajul Lujerului are lungimea de 774 metri şi înălţimea de cinci metri. Pasajul face legătura între Şoseaua Virtuţii şi strada Braşov, pe sub bulevardul Iuliu Maniu, fiind cea mai circulată cale rutieră de legătură între cartierele Militari şi Drumul Taberei.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed