Magazinele second hand, o afacere de interes și în 2020

Publicul pasionat de vintage în mod special devine fidel în scurt timp, urmărind mereu chilipiruri și articole vestimentare chic, altfel. Într-o oarecare măsură, cumpărăturile se transformă practic într-o vânătoare de piese originale, unice.

În România, exemplul unui business de acest fel a fost adoptat și chiar mai mult decât atât, amplificat de nevoia de accesibilitate în materie de articole vestimentare de sezon, de orice fel. Un  mare avantaj aici este reprezentat de faptul că articolele vestimentare nu sunt în serie, ceea ce oferă publicului șansa unicității.

Un astfel de business are șanse să fie de viitor, profitabil. Un aspect crucial însă este reprezentat de sursa stocului, de furnizorul ales. Un nume de reper în acest domeniu este Top Textil, cu pagina oficială de prezentare imbracamintesh.ro. Pune la dispoziție articole vestimentare diverse, de sezon și nu numai. Dispune de varietate și la capitolul calitate, astfel că indiferent de bugetul investitorului, poate asigura marfă. Permite implicit negocieri, când cantitățile achiziționate sunt mai mari.

Prețuri mici, calitate bună

Pentru a se asigura că oferă calitate, furnizori precum Top Textil mizează pe calitatea stocului. Chiar dacă articolele vestimentare sunt vândute la kilogram, acestea trebuie să fie de calitate. Principiul de bază este cel al calității accesibile. Pentru asta, hainele sunt colectate door to door, iar furnizorul este totodată și importator direct. Astfel de aspecte favorizează investiția de la care pornește un astfel de business, dar și pe parcurs.

Furnizorul ales este motorul unei astfel de afaceri. O lecție de la Top Textil este tocmai lista mare de avantaje oferite colaboratorilor, unde este inclusă și modalitatea facilă de a comanda, respectiv online. Cantitățile dorite pot fi comandate și direct din depozitul fizic, întrucât serviciul de livrare are acoperire națională. Altfel spus, un furnizor gata pregătit pentru a livra oricând și oriunde ține pe roate un business de acest gen. Este de altfel un pion important în această ecuație.

De partea cealaltă, a publicului, cel care de altfel susține bunul mers al afacerii, potențialul unui astfel de business are resurse: sunt cei care caută chilipiruri, alții care caută haine de firma ce nu și le pot permite la prețul din magazine sau cei care au nevoie de anumite articole, ocazional, sezonier. Cu toții trec pragul magazinelor de tip second hand. Este un altfel de shopping, căci ceea ce se găsește într-un astfel de shop nu dispune de mai multe variante de mărimi. Este nevoie de răbdare și de ceva mai mult research. Însă merită efortul, ținând cont de raportul calitate-preț. Cu prețuri foarte mici pot fi găsite articole vestimentare ce corespund preferințelor publicului.

Cu toate că sunt trenduri de actualitate ce se schimbă constant, există piese vestimentare de stil atemporal. Acestea sunt baza unei garderobe, oricând de mult investim sau nu în aceasta. Pentru cei care gândesc practic, magazinele second hand sunt frecventate adesea. Iată deci o afacere ce continuă să fie profitabilă, un domeniu care doar se adaptează contextului actual – cu vânzare online spre exemplu – dar nu dispare.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed