Magazinul online evoMAG estimează vânzări de peste 5.000 de trotinete, scutere şi biciclete electrice în acest an, în creştere cu 20%. Trotinetele electrice reprezintă 10% din business-ul companiei

0
Magazinul online evoMAG estimează vânzări de peste 5.000 de trotinete, scutere şi biciclete electrice în acest an, în creştere cu 20%. Trotinetele electrice reprezintă 10% din business-ul companiei

”Vânzările de trotinete electrice au ajuns la 10% din business-ul total în trei ani de zile. Probabil procentul va creşte până la maximum 15%. Considerăm că este o categorie de viitor. Totul e mobilitate, rapiditate. Ne-am uitat la faptul că trendul este unul ‘electric’ şi să fie uşor de folosit. Sunt foarte multe oraşe cu blocuri, iar o trotinetă electrică necesită un spaţiu mai mic de depozitare decât o bicicletă, de exemplu”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

El afirmă că este folosită mai ales de tinerii cu vârsta între 25-35 de ani, pentru a se deplasa la muncă sau pentru a merge să îşi rezolve diverse situaţii.

”Noi vedem trotineta electrică ca pe o soluţia la a-ţi rezolva o problemă, nu ca pe ceva de distracţie”, adaugă el.

”Este un trend foarte mare de sustenabilitate. Ne-am educat să şi reciclăm, de exemplu”, a mai spus el.

Potrivit reprezentantului evoMAG, la începutul pandemiei, vânzările difereau de la o săptămână la alta.

Acum, trotinetele electrice rămân în topul preferinţelor românilor. Preţul mediu al unei trotinete electrice este de 2.000 de lei.

A crescut şi cererea pentru scutere electrice, preţul mediu fiind aici 8.000 de lei.

”Vânzările de vehicule electrice (trotinete, biciclete, scutere, hoverboard-uri, accesorii pentru categorie) vor creşte anul acesta cu aproximativ 20%, pe fondul cererii mai mari pentru astfel de produse, ca răspuns la traficul aglomerat din marile oraşe, şi din dorinţa utilizatorilor de a petrece mai mult timp în aer liber, concomitent cu intrarea pe piaţă a mai multor produse, mai fiabile şi mai accesibile”, potrivit estimărilor evoMAG.

evoMAG se aşteaptă la vânzări de peste 5.000 de trotinete electrice, scutere electrice si biciclete electrice în 2021 şi că investeşte în diversificarea portofoliului de produse.

„Urmărind tendinţele din vest, unde micro-mobilitatea electrică a devenit un fenomen social, am considerat încă de la început categoria de vehicule electrice ca fiind una strategică. În 2019, când am lansat categoria, am intrat în forţă pe această nişă, cu un stoc mare de produse şi foarte multe modele, şi ne-am asigurat că vom avea şi infrastructura necesară pentru a oferi suport constant, la un nivel foarte ridicat; de aici şi înfiinţarea service-ului pentru trotinete electrice, dar şi preocuparea permanentă pentru dezvoltarea portofoliului de produse”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG, menţionând că cea mai nouă categorie de produse adăugată este cea a scuterelor electrice, care costă, în medie, 8.000 de lei.

În prezent, evoMAG are în portofoliu peste 300  de modele de vehicule electrice, mai mult de jumătate fiind trotinete, de la peste 50 de furnizori interni şi internaţionali, la care se adaugă peste 150 de modele de accesorii şi peste 350 de piese de schimb pentru vehicule electrice.

”Trotinetele electrice rămân în topul preferinţelor românilor, bugetul alocat pentru achiziţia unei trotinete electrice fiind, în medie, de 2.000 de lei”, potrivit datelor evoMAG.

Cât priveşte profilul clienţilor pentru trotinetele electrice, acestea sunt achiziţionate cu precădere de bărbaţi (reprezentând 80% dintre cumpărători), cu vârste cuprinse între 25 şi 40 de ani, care, fie sunt pasionaţi de mişcare şi activităţi în aer liber, fie vor să găsească o alternativă la aglomeraţia din marile oraşe şi să economisească timp în trafic.

evoMAG pune la dispoziţia clienţilor şi posibilitatea testării trotinetelor electrice, fiind singurul magazin online din România care oferă acest lucru. Astfel, trotinetele electrice pot fi testate la showroom-ul evoMAG din Bucureşti.

De asemenea, evoMAG pune la dispoziţia clienţilor şi un service dedicat pentru repararea trotinetelor.

evoMAG este una dintre cele mai mari companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online este companie românească de familie, cu peste 15 ani de experienţă în domeniu, fondată de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.