Manelele si marketingul

0
Manelele si marketingul

 E doar un pas pana la abordarea in acelasi fel a calitatii produselor si serviciilor si a relationarii in sfera businessului. In mediul economic, constatam un fapt ingrijorator: foarte multe companii, chiar si unii giganti ai industriei, au un comportament ce poate fi definit prin aderare la regula castigului imediat, a vorbariei fara continut, a lipsei de repere si principii. Companii renumite isi fac in mod aleator campaniile de imagine avand aparitii in presa cu articole ori interviuri in zona de PR, singurul efect fiind creare de buzz in jurul numelui ori al managerului companiei, fara cresterea increderii si notorietatii pe termen lung. Daca e sa comparam intentiile de comunicare ale companiilor romanesti cu cele ale companiilor din spatiul UE, votul este defavorabil: avem senzatia acuta ca tot ce se face pe plan local este facut cu jumatati de masura, la intamplare sau pentru un efect imediat, negandit pentru a aduce beneficii ulterioare.

Citeste mai mult