„Marea imparteala” a asfaltului

0

De altfel, în Transilvania şi Banat s-au construit în ultimii ani şi cele mai multe tronsoane de autostrăzi, motiv pentru care “nota de plată” pentru această regiune este mult mai consistentă.

Spre exemplu, în această zonă s-au construit mai multe secţiuni de autostrăzi de pe fostul Coridor IV paneuropean (actualmente Axa prioritară 7), printre care Arad-Timişoara sau Deva-Orăştie. De asemenea, în jumătatea de vest a ţării a demarat procesul de reabilitare pe mai multe tronsoane de drumuri naţionale, printre care DN 12 Braşov-Topliţa, DN 14 Sighişoara-Sibiu  sau DN 19 Oradea-Sighetu Marmaţiei.

 

Pe de altă parte, în partea de sud a ţării (Oltenia, Muntenia şi Dobrogea) au mers către autostrăzi şi drumuri naţionale circa 328 de milioane de euro în ultimii trei ani. Cele mai importante proiecte din această zonă au fost autostrăzile A2 Bucureşti-Constanţa, respectiv A3 Bucureşti-Ploieşti.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.