Maybach va deveni istorie. De ce renunţă Daimler să mai fabrice automobilul din 2013

„Am avut discuţii interne ample despre cum putem obţine cel mai mare succes pe segmentul de lux şi am ajuns la concluzia că şansele de vânzare ale brandului Mercedes sunt mai bune decât cele ale Maybach”, a declarat directorul general Dieter Zetsche cotidianului german Frankfurter Allgemeine Zeitung.

 

Zetsche intenţionează în schimb să crească numărul de modele din clasa S de la trei la şase, pentru a mări volumul vânzărilor, posibil să îl dubleze la 80.000 de maşini pe an.

 

„Nu ar fi potrivit să dezvoltăm un succesor al modelului actual Maybach”, a adăugat Zetsche într-un interviu acordat publicaţiei, care va fi publicat integral sâmbătă.

 

Daimler intenţiona ca vânzările brandului Maybach, relansat în 2002 după o pauză de 60 de ani, să atingă 1.000 de maşini pe an, dar acestea au ajuns anul trecut la circa 200 de unităţi.

 

Volkswagen (VW) şi BMW au avut mai mult succes pe segmentul superlux, datorită mărcilor britanice Bentley şi Rolls-Royce. Citește articolul

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed