AcasăEconomieMDRT a finalizat strategia de promovare a brandului turistic în 2011

MDRT a finalizat strategia de promovare a brandului turistic în 2011

“Începând cu 15 ianuarie vom implementa strategia de promovare a brandului în 2011. De asemenea, vom lansa şi procedura de licitaţie pentru promovarea internă a brandului turistic. Vrem să achiziţionăm staţiu publicitar pentru tot anul 2011 în acest sens”, a declarat Elena Udrea, la inaugurarea ultimelor două din cele patru blocuri din ansamblul de locuinţe pentru tineri construite în regim ANL din cartierul Colentina al Capitalei.

 

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului a precizat totodată că brandul turistic al României va fi promovat şi pe posturi TV internaţionale, dar încă nu a fost stabilit despre ce canale media este vorba. Unele din cele menţionate în trecut au fost National Geographic şi Discovery Channel.

 

Brandul turistic al ţării a fost lansat pe 29 iulie la Shanghai, în China, la Expo 2010. Chiar în ziua lansării, în mass-media a fost remarcată asemănarea dintre frunza din noul logo de promovare turistică a României şi logo-ul unui proiect de transport internaţional. Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat în legătură cu zvonurile apărute privind plagiatul logo-ului că întreg conceptul a fost cumpărat cu toate drepturile de autor şi că situaţia este legală.

 

Şi realizatorul brandului, asocierea THR/TNS, a precizat la solicitarea MDRT că brandul de turism al României şi toate componentele sale sunt creaţii proprii şi, ca urmare, trebuie considerate originale.

 

Realizarea brandului turistic a costat 894.970 de euro, iar pentru brandul de ţară vor fi cheltuite 75 de milioane de euro până în 2013, această finanţare fiind exclusiv din fonduri europene.

Ultimele Articole