Metro şi-a făcut magazin online

Metro Cash&Carry, parte a grupului german Metro Group a lansat recent Metro Office Direct, un magazin online prin care retailerul comercializează prin intermediul internetului o gamă variată de produse prezente şi în oferta magazinelor Metro. Pot cumpăra online doar clienţii persoane juridice care posedă card de cumpărături de la Metro. Potrivit site-ului companiei, în momentul de faţă sunt disponibile câteva mii de produse, din opt categorii distincte, de la mobilier, la produse de papetărie sau IT. Preţurile din magazinul online sunt aceleaşi cu cele din magazinele fizice, iar promoţiile din offline se transmit şi online.

 

Comenzile se pot face şi prin telefon, iar livrarea este momentan gratuită pentru toată ţara. Produsele disponibile pe stoc sunt livrate clientului în următoare zi lucrătoare din momentul validării comenzii. Produsele voluminoase, cum ar fi mobila, se expediază în maxim 7 zile lucrătoare. Plata se poate face ramburs, la primirea coletului sau cu card de credit online.

 

La nivel de grup, Metro are deja rezultate financiare bune cu vânzările online. Potrivit raportului financiar publicat de companie la începutul acestei săptămâni, “business-ul online se dezvoltă bine”. „Pe acest segment aflat în expansiune am făcut progrese importante în toate diviziile”, a declarat CEO Metro AG, Olaf Koch. Cel mai recent magazin online al companiei din afara ţării s-a deschis în Germania şi este specializat în vinuri.

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed