Microsoft anunţat miercuri un nou set de principii pentru magazinul său de aplicaţii

0

Mişcarea vine la scurt timp după anunţul din ianuarie că va cumpăra Activision Blizzard, producătorul jocurilor video ”Call of Duty” şi ”Candy Crush”, pentru 68,7 miliarde de dolari, în cea mai mare preluare din industria jocurilor video din istorie.

Microsoft va solicita aprobarea acordului în 17 jurisdicţii, a declarat miercuri preşedintele companiei, Brad Smith, reporterilor.

Regulile pentru magazinul de aplicaţii au fost modelate după legislaţia luată în considerare de Statele Unite şi alte ţări, a spus Microsoft într-o postare pe blog.

”Am dezvoltat aceste principii parţial pentru a aborda rolul şi responsabilitatea în creştere ale Microsoft, pe măsură ce începem procesul de solicitare a aprobării autorităţilor de reglementare în capitalele din întreaga lume pentru achiziţia Activision Blizzard”, a arătat compania în postare.

Alte angajamente luate de Microsoft în postarea pe blog au fost că propriile aplicaţii din magazinul său de aplicaţii vor fi menţinute la acelaşi standard ca aplicaţiile de la concurenţi şi că nu va folosi informaţii non-publice din magazinul său de aplicaţii pentru a concura cu rivalii.