Microsoft România l-a numit în funcţia de director de marketing şi business pe Michal Golebiewski

„Sunt încântat de venirea în România și ocuparea acestei poziţii. Este o oportunitate pentru mine de a utiliza experienţele câştigate în cei 14 ani petrecuţi în Microsoft pentru a conduce filiala din România într-o nouă etapă de excelență în business, marketing și operațiuni, în parteneriat cu managementul şi angajaţii Microsoft România”, a declarat, într-un comunicat, Golebiewski.

Procesul de selecţie a noului BMO lead a fost finalizat la câteva luni după retragere lui Dan Bulucea.

„BMO lead este o poziţie cheie şi extrem de complexă în Microsoft, suntem convinşi de alegerea făcută şi, în acelaşi timp, încântaţi că Michal a ales Microsoft România„, a spus directorul general al Microsoft România, Călin Tatomir.

Golebiewski şi-a început cariera în Microsoft acum 14 ani şi a ocupat mai multe poziţii în marketing, comunicare şi operaţiuni. Ultima funcție pe care a avut-o în cadrul filialei din Polonia a Microsoft a fost de Business Planning and Operations Officer, cu responsabilităţi în planificarea proceselor din companie şi alinierea echipelor de marketing şi de vânzări pentru atingerea obiectivelor de business.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed