Milionari în patru ani. Cum au dat LOVITURA câțiva tineri din București

Cu doar câteva click-uri, devii un soldat al Forţelor Speciale din Statele Unite ale Americii. Trebuie să pui la cale un plan pentru a salva cât mai mulţi oameni aflaţi în situaţii limită. Ai nevoie în primul rând de spontaneitate.

 

Acesta este un joc de strategie în timp real. A fost lansat în toamna lui 2014. Unul dintre creatorii jocului este Dan. Are 40 de ani, stă ore-n şir în faţa calculatorului şi este hotărât ca produsul său să ajungă celebru în toată lumea. Până acum, vânzările jocului au atins 3 milioane de dolari.

 

„Când eşti la primul pas, doi prieteni, trei prieteni vor să facă un joc, investiţia este minimă, pentru că noi suntem deja pasionaţi de jocuri, avem calculatoare, avem pe ce să lucrăm. Primul nostru joc se vinde la 20 de dolari, 19 euro, depinde de piaţă. În momentul ăsta, vânzările cele mai mari sunt în SUA, China, Rusia, vestul Europei”, explică Dan Dumitrescu, unul dintre cofondatorii jocului de succes.

 

Planurile de intervenţie din joc sunt folosite şi in viaţa reală de soldaţii Forţelor Speciale.

 

„Am pus foarte mult suflet şi nu ne-am lăsat până nu au ieşit lucrurile foarte bine”, spune Dan Dumitrescu.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed