Ministerul Turismului a lansat două proceduri de prospecţie de piaţă pentru a demara ulterior o achiziţie publică privind crearea portalului Romania.travel şi derularea unor campanii de promovare TV-online în Marea Britanie şi Germania

”Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului a lansat două proceduri de prospecţie de piaţă în vederea demarării ulterioare a unei proceduri de achiziţie publică. Prima vizează achiziţionarea de servicii pentru crearea portalului web romania.travel, iar cea de-a doua achiziţionarea de servicii pentru pentru derularea unei campanii de promovare integrate TV-online în Mare Britanie şi Germania”, anunţă ministerul.

Internetul a devenit sursa principală de accesare a informaţiilor şi de planificare a călătoriilor, ceea ce determină o adaptare majoră a modului în care trebuie promovate destinaţiile turistice. Accesarea internetului de pe terminale mobile este un trend în experienţa turistică, la fel şi comportamentul de cumpărare online a produselor turistice, astfel încât utilizarea instrumentelor de marketing digital reprezintă unul dintre pilonii cei mai importanţi în orice strategie de marketing integrat al destinaţiei turistice, argumentează instituţia.

„Atingerea obiectivului strategic de creştere a notorietăţii destinaţiei turistice România, prin comunicarea elementelor diferenţiatoare, pe pieţele externe vizate, necesită dezvoltarea unei campanii integrate de marketing şi comunicare, incluzând componentele TV şi online, profitând de oportunităţile de pe pieţele vizate, astfel încât promovarea să se realizeze într-o manieră sustenabilă, care să ajute la evidenţierea valorilor româneşti. Împreună cu membrii Consiliului de Brand Turistic Naţional, MAT implementează un plan de marketing adaptat nevoilor actuale de promovare ale României”, a declarat Constantin-Daniel Cadariu, ministrul Antreprenoriatului şi turismului.

Portalul online romania.travel va fi realizat cu respectarea principiul KISS (Keep It Straight Simple) şi va furniza Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului un instrument software funcţional, accesibil şi atractiv pentru promovarea digitală a destinaţiei turistice România.

În privinţa campaniei de promovare integrate TV-online, în activitatea de promovare turistică, canalele transnaţionale, paneuropene, de televiziune cu specific de turism, sport, ştiri şi călătorii reprezintă un instrument important prin intermediul căruia mesajul de promovare ajunge la potenţialii turişti. Impactul pe care astfel de televiziuni îl au în rândul consumatorilor de produse şi servicii turistice este unul eficient, cunoscută fiind influenţa pe care mass-media vizuală o are în rândul publicului.

Alegerea celor două pieţe, Marea Britanie şi Germania, a avut la bază o serie de acte normative, documente strategice ale ministerului, studii, precum şi potenţialul ridicat atât din punct de vedere economic, cât şi al consumului de publicitate TV-online din rândul pieţelor de interes pentru România.

Obiectivele campaniei integrate TV-online sunt de a creşte nivelul de notorietate a României ca destinaţie turistică pentru city break, de a impulsiona traficul pe site-ul www.romania.travel, efectuat din ţările respective, precum şi de a îmbunătăţi ranking-ul în căutările pe Google despre România.

Aceste acţiuni, la care se adaugă şi campania de promovare a României prin intermediul formatorilor de opinie, fac parte din campania integrată de promovare a destinaţiei turistice România, care va fi derulată în cursul acestui an de Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Naţional.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed