Ministrul Cuc, exercițiu de imagine în toiul nopții

Ministrul Transporturilor i-a lăudat pe muncitorii de la Alpenside că lucrează 24 de ore din 24 pe bucățica de autostradă dintre Predeal și Râșnov la doar câteva zile după ce a dus o întreagă campanie mediatică împotriva companiei Comsa, constructorul lotului 3 de pe autostrada Lugoj-Deva. Cuc a fost prezent pe șantier nu oricând ci în timpul nopții pentru a da exemplu și altor constructori cum se face o treabă ca la carte. ”Am vizitat, astă seară, șantierul Autostrăzii București – Brașov, sectorul Predeal – Cristian și racord unde am rămas plăcut surprins că antreprenorul român lucrează în trei schimburi. Mobilizarea acestuia este bună. Progresul fizic este deja vizibil de la lună la lună, iar statul nu are întârzieri la plată. Sunt bucuros că unii antreprenori, cei care vor să muncească desigur, au înțeles mesajul meu și al românilor și se mobilizează să lucreze, așa cum au promis. Dacă unii dintre constructori pot să se mobilizeze, să lucreze și să facă treabă bună, nu văd de ce ceilalți nu o pot face. Aici diferența o face faptul că acest antreprenor e român, are utilaje din România și forță de muncă din țară. Constructorul de aici este unul serios, așa cum este și cel de la Centura Bacăului, care anticipează problemele și situațiile din teren și care vine cu soluții pentru blocajele pe care le are în teren.Acest proiect a fost demarat și semnat în primul meu mandat, deși unii erau sceptici sau fricoși să dea drumul acestui proiect. Iată că nu am greșit când l-am lansat și pot spune că a prins viață”, a spus Cuc.

 

Tronsonul construit de Alpenside pentru circa 25 de milioane de euro include 6,3 km de autostradă și 3,5 km de drum de legătură. A fost contractat încă din 2017, dar abia din luna mai a fost emisă autorizația de construire – și doar pentru 60% din lucrări.

 

Ministrul Cuc și șeful Companiei de Autostrăzi au dus o întreagă campanie mediatică împotriva Comsa, constructorul spaniol al lotului 3 de pe Lugoj-Deva. Acesta a fost acuzat că a făcut autostrada în valuri și că lucrarea a avut 60 de neconformități. Pe cale de consecință, contractul a fost reziliat deși autostrada a fost gata în proporție de 99%. Conform Pro Infrastructură, autostrada este perfect funcțională, iar din cele 60 de neconformități, 59 au fost rezolvate de către Comsa și partenerii săi.

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed