MONEY EXPRESS: Unora le merge bine

0

Da, creştere şi criză nu sunt două lucruri care se exclud. Săptămânalul de business MONEY EXPRESS a ales şapte exemple de companii din România care, în prima jumătate a acestui an, au păstrat logica creşterii de două cifre din vremurile de boom economic. Este vorba de companii care fie activează în domenii considerate inelastice la criză – vând bunuri sau servicii indispensabile clienţilor, indiferent de ciclul economic, gen industria de healthcare -, fie au folosit criza drept pârghie de creştere.

Adică sunt firme care au răspuns nevoii generale a clienţilor de a-şi reduce costurile, în cazul companiilor, sau de a-şi reduce cheltuielile – cazul clienţilor persoane fizice. Cuvântul magic pe care l-au folosit cei din prima categorie pentru a-şi creşte vânzările – este exemplul operatorului de leasing operaţional ALD Automotive – a fost "outsourcing", în vreme ce pentru a doua categorie cuvântul cheie a fost "low cost" – există operatori aerieni care au această sintagmă chiar în descrierea serviciilor lor.  Citiţi în săptămânalul de business MONEY EXPRESS care sunt cele şapte companii care au crescut pe timp de criză.