M&S a lansat o gamă „incluzivă” de lenjerie intimă în cinci nuanţe concepute pentru diferite tonuri de piele

Noile nuanţe sunt denumite după diverse pietre preţioase, precum topaz şi chihlimbar.

Lanţul de magazine a transmis că noua gamă a fost, în parte, inspirată de „discuţiile la nivel global privind inegalitatea rasială, după oribila moarte a lui George Floyd în Minneapolis, anul trecut”.

M&S a descris produsele sale lansate anterior drept „necorespunzătoare şi neadecvate pentru toate etniile”, în timp ce „termeni ca nude şi neutru au fost în general folosiţi pentru tonuri mai deschise ale pielii”.

Noile culori au fost denumite după pietre preţioase, după ce retailerul a spus că a primi „un feedback clar din partea clienţilor” împotriva unor nume precum Tobacco.

Noile nume pentru nuanţe înseamnă „lucruri care sunt speciale şi preţioase”.

Schimbarea vine după ce mai multe branduri au răspuns dezbaterii privind egalitatea rasială, inclusiv „Skims” al lui Kim Kardashian, „Fenty” al Rihannei, Cuup, Nubian Skin şi Knix.

M&S a lansat colecţia ca parte a ceea ce a lăudat ca fiind o campanie „curajoasă şi relevantă”, numită „Nothing Neutral About It”.

Retailerul încearcă să îşi actualizeze gama de lenjerie şi cu o colecţie de sutiene post-operatorii, pentru femei care au fost supuse unei mastectomii, iar acestea vor fi prezentate de „modele reprezentative”.

Laura Charles, director al M&S Lingerie, a spus că această decizie a fost luată după ce „clienţi şi colegi ne-au spus că nu am nimerit-o când a fost vorba despre culoare – atât în oferta disponibilă, cât şi în modul în care am vorbit despre nuanţele neutre”.

Ea a adăugat că statutul de lider de piaţă vine cu responsabilitatea de a se asigura că „ceea ce vindem face ca toţi clienţii noştri să se simtă fantastic”.

„Discuţia la nivel global din ultimele 12 luni despre rasă şi egalitate ne-a determinat să acţionăm mai repede”, a mai spus ea.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed