Noi reguli Facebook. Unele postări vor dispărea

Facebook a modificat News Feed-ul utilizatorilor astfel încât, pentru ca o postare să fie vizibilă la cât mai multe persoane, ea trebuie să obțină aprecieri (prin like-uri, share-uri sau comentarii). În caz contrar, aceasta va dispărea aproape complet din sistem, relatează presa externă.

 

Prin această măsură, Facebook face presiuni asupra utilizatorilor, „obligându-i” să aleagă doar subiecte relevante și să crească astfel interactivitatea pe platformă. Practic, în Feed-urile utilizatorilor de Facebook vor apărea cel mai sus, pe cele mai bune poziții, subiectele pe care rețeaua de socializare le va considera relevante. Evident, în această categorie intră și reclamele. Este cert că în spatele acestei mișcări este o strategie de afaceri având ca scop creșterea veniturilor.

 

Prin crearea mai multor aprecieri pentru evenimentele și informațiile relevante, Facebook se așteaptă ca și utilizatorii să devină mai activi și mai implicați. Iar utilizatori mai activi înseamnă creșterea potențialului de clienți pentru compania americană și, deci, mai mulți bani pentru acționarii Facebook.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed