Nu au început lucrările la drumul expres Craiova-Pitești, ci la drumul tehnologic

Exproprierile nu s-au efectuat pe toată lungimea tronsonului I, ci acestea „sunt pe traseul de avizare“, conform reprezentantului CNAIR, citați de GdS.ro. Pe site-ul Ministerului Transporturilor nu există nicio autorizaţie de construire pentru drumul expres Craiova – Piteşti.

Deşi drumul expres Craiova – Piteşti este aşteptat de mai bine de zece ani, autorităţile s-au grăbit să anunţe începerea lucrărilor la acel drum de pe un câmp care nu reprezintă nici începutul drumului, şi nici punctul final al acestuia, ci pe undeva la o treime din tronsonul I, într-un lan de grâu. Din decembrie, de când s-a semnat contractul cu constructorul, acesta are la dispoziţie un an pentru proiectarea drumului. Preşedintele PSD, Liviu Dragnea, împreună cu ministrul transporturilor, Răzvan Cuc, şi alţi membri de partid au asistat sau chiar au pus câteva borduri pe un drum, pe 22 mai, afirmând că inaugurează lucrările la drumul expres Craiova – Piteşti. În cele din urmă, adevărul a ieşit la iveală. În realitate, s-au pus trei borduri la… drumul tehnologic care va deservi constructorului să treacă pe acolo cu utilajele care vor lucra efectiv la drumul expres.

Contactat de GdS, purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Alin Şerbănescu, susţine că pe 22 mai 2019, în Dolj au fost inaugurate lucrările la drumul tehnologic, care se „croieşte“ în paralel cu drumul expres, pe care vor trece utilajele şi basculantele care vor participa la construirea drumului expres, apoi el fiind utilizat ca drum pentru situaţii de urgenţă, în caz de accidente, blocaje etc. Întrebat ce drum este acela la care politicienii au anunţat, pe 22 mai, începerea lucrărilor, Şerbănescu a recunoscut realitatea: „Este drumul tehnologic, adică acel drum situat pe lângă drumul principal şi care ne permite nouă să intrăm cu utilajele, în caz de accidente, în caz de blocaj a drumului, pentru lucrări de întreţinere“, a spus acesta, menţionând că drumul tehnologic „face parte tot din drumul expres“. Drumul tehnologic va avea aproximativ aceeaşi lungime cu drumul expres, face parte din platforma drumului expres, dar este alt drum.

Articolul integral pe GdS.ro

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed