O nouă versiune de browser de Internet de la Microsoft şi mai puţine reclame

Bătrânul browser Internet Explorer îşi forţează limitele. În cea mai recentă versiune Internet Explorer 8 apare o nouă funcţie. InPrivate Browsing le permite utilizatorilor să acceseze diverse site-uri fără ca informaţiile despre propriile referinţe (fişiere de internet temporare sau cookie-uri) să fie dezvăluite altor persoane sau chiar să blocheze accesul la anumite reclame. Aceasta este a 2-a versiune a Internet Explorer 8, prin care Microsoft furnizează o variantă upgradată completă pentru cel mai utilizat browser de Internet din lume.

Recenta versiune Internet Explorer, care deţine o cotă de piaţă de 75%, vine cu noi caracteristici. Acestea îmbunătăţesc securitatea informaţiilor utilizatorilor şi uşurează modul lor de folosire. Internet Explorer 8 are şi o caracteristică de securitate care permite blocarea conţinutului care provine de la terţe părţi. De asemenea, serviciul InPrivate poate restricţiona apariţia anumitor reclame, inclusiv a acelora care fac parte din platforma de publicitate a Microsoft şi de al căror succes depinde viitorul producătorului de software. Referitor la acest lucru, directorul general al diviziei de publicitate din cadrul Microsoft, JJ Richards a declarat că utilizatorii înţeleg faptul că în schimbul reclamelor existente pe diferite site-uri primesc informaţii, conţinut şi servicii gratuite. Aceştia însă susţin că vor “transparenţă, încredere şi control pentru site-urile pe care le vizitează”.

Sistemul InPrivate nu este un blocator al publicităţii, însă market-erii sunt îngrijoraţi din cauza lui. Compania nu a dezvăluit data exactă la care va lansa noul produs pe piaţă şi nici numărul potenţialilor consumatori. Cea mai recentă versiune a Internet Explorer 8 este disponibilă în varianta beta pe site-ul Microsoft.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed