Online-ul câştigă cotă pe piaţa din SUA

Marketingul prin motoarele de căutare va genera, anul acesta, cea mai mare parte a veniturilor pieţei de marketing interactiv, respectiv 15,39 miliarde dolari, în timp ce partea cea mai mică va fi generată de marketingul mobil, respectiv 391 milioane de dolari. În ceea ce priveşte evoluţia publicităţii interactive, ca procentaj din totalul cheltuielilor de publicitate, studiul Forrester arată că, dacă în 2010 aceasta va atrage circa 13%, în 2014 va deţine 21%.

“Cel mai interesant aspect al acestui studiu arată că bugetele de publicitate totale vor scădea. Cu bani care se mută de la media tradiţională către instrumente mai ieftine şi mai eficiente, marketerii vor avea nevoie de mai puţini bani pentru a-şi îndeplini obiectivele de publicitate”, a explicat Shar VanBoskirk, vicepreşedinte Forrester. În România, piaţa de publicitate online s-a ridicat, în 2008, la 19 milioane de euro şi reprezintă aproximativ 5% din totalul pieţei de publicitate.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed