Orașul din România de unde vine salvarea mașinilor DIESEL

Nemţii de la Bosch sunt convinşi că motoarele diesel vor mai rezista o bună perioadă de timp pe piaţă, aceştia având şi soluţia la normele impuse de Comisia Europeană.

 

Soluţia inventată de Bosch permite motoarelor diesel să emită doar 13 mg/km oxizi de azot, limita obligatorie UE fiind de 120 mg/km.

 

Din 2017, legislaţia europeană a cerut ca noile modele de autovehicule pentru pasageri, testate în conformitate cu RDE pe un traseu cu drumuri urbane, extraurbane şi autostrăzi, să emită cel mult 168 miligrame de NOx pe kilometru. Din 2020, această limită va fi redusă la 120 miligrame. Dar, chiar şi astăzi, autovehiculele echipate cu tehnologia diesel Bosch pot atinge 13 miligrame de NOx în cadrul ciclului de testare RDE. Aceasta înseamnă aproximativ o zecime din limita care se va aplica începând cu 2020. Și chiar în cazul deplasării în condiţii urbane deosebit de dificile, când parametrii testării depăşesc cerinţele legale, emisiile medii ale autovehiculelor de test Bosch sunt de 40 de miligrame pe kilometru. Inginerii Bosch au ajuns la acest progres decisiv în ultimele luni.

 

Articolul integral pe CAPITAL

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed