Păreri Volkswagen Arteon. Merită sau nu să dai peste 30.000 de euro pentru această mașină

Păreri Volkswagen Arteon. Merită sau nu să dai peste 30.000 de euro pentru această mașină. Modelul Volkswagen Arteon este la mare căutare datorită aspectului său plăcut, dar și al dotărilor, însă prețul este unul rezonabil pentru ce oferă această mașină?

Cel mai bun detaliu de design al modelului Volkswagen Arteon 2019  este faptul că văzând-o dela distanță, mașina nu seamănăcă nu niciun model de până acum.

Păreri Volkswagen Arteon. Merită sau nu să dai peste 30.000 de euro pentru această mașină

Brandul a produs câteva modele foarte sigure în ultima vreme, așa că este satisfăcător să vezi o formă mai deosebită ieșind din studiourile de design.

Făcând o diferență cu Audi, mototrend.ro, scrie că diferențele sunt destul de mari având în vedere prețul mașinii, subliind faptul că plasticul dur al consolei centrale la inacceptabil de ieftin.

Pe de altă parte, pielea Nappa se simte grozav, partea laterală a stivei centrale este moale, unde genunchiul se poate odihni la luminile roșii.

Păreri Volkswagen Arteon. Merită sau nu să dai peste 30.000 de euro pentru această mașină

Diferența este că această mașină de marcă are mai multe de dovedit, iar altele (cum ar fi noul Avalon) au suprafețe mai moi la atingere în interior. Experimentarea interiorului lui Avalon necesită să treci pe lângă grila frontală supradimensionată, nu un compromis pe care îl faci cu Arteon.

Unii văd Arteonul ca o alternativă la Audi A4 sedan sau A5 Sportback. Mai mult de atât, modelul celor de la VW este mult comod decât Audi, atâta timp cât vă uitați la cap la intrare și aduceți un convertor de 12 V-la-USB, deoarece nu există prize USB în spate.

Păreri Volkswagen Arteon. Merită sau nu să dai peste 30.000 de euro pentru această mașină

Există un al cincilea scaun (spre deosebire de CC cu patru locuri înainte ca VW să adauge o a cincea centură de siguranță), dar cocoașa considerabilă a sistemului de propulsie îi limitează funcționalitatea.

La fel ca acele Audi, Arteon este propulsat de o versiune a familiei VW-Audi turbo-four de 2,0 litri. În cazul lui VW, motorul produce 268 CP și 258 lb-ft de cuplu și este cuplat la o automată cu opt trepte cu tracțiune față sau integrală.

Păreri Volkswagen Arteon. Merită sau nu să dai peste 30.000 de euro pentru această mașină

Audi mai mic și mai puțin puternic este mai ușor decât Arteon și folosește o transmisie cu dublu ambreiaj cu reacție rapidă. Ideea este că aceeași transmisie nu este la fel de lină la viteze reduse precum cea mai relaxată a lui Arteon cu opt trepte, dar VW nu încearcă să concureze ca un Stinger beater sau un luptător Seria 3.

Da, te poți distra cu Arteon, a cărui călătorie atinge un echilibru bun între confortul izolat și simțirea efectivă a drumului. Dar chiar și în modul Sport – care reglează direcția, transmisia și suspensia adaptivă standard – nu te conectează în același mod ca, să zicem, Mașina noastră a anului 2019, Genesis G70, arată sursa citată.

Totodată, Arteon îl lovește și pe Audi în ceea ce privește spațiul de încărcare. Volkswagen oferă un spațiu foarte util de 27,2 picioare cubi în spatele scaunelor din spate și, deoarece este o trapă, Arteon oferă multă flexibilitate în acele picioare cubi.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed