Pentru prima oară după criză, românii merg mai mult cu trenul

Creşterea numărului de călătorii efectuate de români vine în contextul în care după 2008, an de an, CFR Călători a pierdut din pasageri. Dacă în 2008 compania de stat transporta peste 75 de milioane de călători, numărul acestora a scăzut la sub 50 de milioane în fiecare din anii 2012 şi 2013, reuşind să revină peste acest prag anul trecut. „În anul 2014 a crescut numărul de pasageri înregistrat la CFR Călători prin adoptarea mai multor măsuri cuprinse în politica de marketing a companiei“ – aceasta este explicaţia pe care reprezentanţii CFR Călători au adus-o pentru creşterea traficului, fără a oferi însă alte detalii.

Una dintre măsurile adoptate anul trecut de CFR Călători pentru a mai câştiga pasageri a fost ieftinirea călătoriilor cu 75% la abonamente pentru elevii şi studenţii care fac naveta. Printre măsurile de marketing luate de CFR Călători în ultima perioadă se numără, spre exemplu, vânzarea de bilete la jumătate de preţ de Dragobete pe rutele către Valea Prahovei şi Constanţa.

 

mai multe, pe zf.ro

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed