PepsiCo a obţinut venituri peste estimări în primul trimestru

Întreruperea lanţurilor globale de aprovizionare induse de pandemie şi inflaţia fulgerătoare au dus la creşterea costurilor pentru orice, de la cutii de aluminiu la forţă de muncă şi transport maritim, forţând industria de alimente ambalate să crească în mod regulat preţurile produselor.

PepsiCo a spus că ar putea creşte preţurile mai târziu în cursul anului, dacă costurile vor creşte mai mult decât se aşteaptă, dar analiştii şi companiile, inclusiv principalul rival Coca-Cola, au avertizat că cererea va încetini probabil, deoarece inflaţia nu arată niciun semn de încetinire.

Producătorul de chipsuri Lays a mai spus că a înregistrat costuri de 241 de milioane de dolari în primul trimestru legate de deprecierea imobilizărilor, instalaţiilor şi echipamentelor, precum şi a reducerilor de valoare din stoc din cauza crizei dintre Rusia şi Ucraina. Î

În martie, PepsiCo şi Coca-Cola au declarat că suspendă vânzările de băuturi carbonatate în Rusia, deoarece o serie de mărci americane majore şi-au încetat unele sau toate afacerile în această ţară după invazia Moscovei în Ucraina.

PepsiCo a spus că acum se aşteaptă ca veniturile organice din anul fiscal 2022 să crească cu 8%, în comparaţie cu previziunile sale de creştere anterioare, cu 6%.

Veniturile nete ale PepsiCo au crescut cu 9,3%, până la 16,20 miliarde de dolari ,în primul trimestru încheiat pe 19 martie, ajutate şi de ridicarea restricţiilor legate de Covid-19 în locurile publice, cum ar fi restaurantele şi teatrele unde se vinde Pepsi Cola.

 Rezultatul a depăşit estimările analiştilor, privind venituri de 15,54 miliarde de dolari, potrivit datelor IBES de la Refinitiv. Cu toate acestea, compania şi-a redus estimarea privind profitul pe acţiune de bază pentru întregul an, la 6,63 dolari, de la 6,67 dolari, din cauza impactului unui dolar american mai puternic.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed