Petre Fluerasu

0

 

 Evenimentele din ultimele saptamani par sa fi domolit moda celor care cred ca problemele economice mondiale sunt simple baloane de sapun, scrie Petre Fluerasu. “In fata masurilor unui guvern care este fortat de imprejurari sa caute solutii reale, in fata recesiunii mondiale, ce se simte in aproape toate domeniile, incep sa accepte realitatea. Criza exista si in Romania, criza ne afecteaza si pe noi. Companiile care vor sti sa-si inteleaga publicul si sa ii anticipeze miscarile vor avea castig de cauza pe o piata volatila. Nu mai exista certitudini, nu mai exista retete sigure si, tocmai de asta, trebuie sa ne asteptam, in urmatoarele luni, la campanii inovative, la mostre de maiestrie. Marketingul viitorului va fi mai bun decat pana acum, pentru ca, pe masura ce posibilitatile de cumparare scad si se intorc in matca fireasca, market share-ul incepe sa se stranga si sa se faca din ce in ce mai mic, generand panica si nevoia de idei noi, idei mai bune.”

basicmarketing.ro