Piaţa de televizoare a explodat anul trecut: vânzările s-au majorat cu 35%, la 1,4 milioane de unităţi

Piaţa locală de televizoare a înre­gis­­trat anul trecut o creştere pes­te aşteptări, de 35%, ajun­gând astfel la circa 1,4 milioane de unităţi, faţă de estimările ini­ţiale care prognozau o majorare de maximum 20%, potrivit celor mai mari jucători din domeniu, scrie ZF.ro.

 
Avansul a fost susţinut de o serie de factori favorabili printre care scăderea TVA, creşterea veniturilor populaţiei şi evenimentele sportive – Campionatul European de Fotbal şi Jocurile Olimpice de la Rio.

 

„În 2016 piaţa a atins aproximativ 1,4 milioane de unităţi, o creştere foarte mare faţă de anul anterior când s-au înregistrat vânzări totale de circa un milion. Deci o creştere importantă de 40% în volum şi de aproape 27-30% valoric”, a declarat Victor Armăşleu, directorul diviziei de consumer electronics şi IT din cadrul Samsung Electronics România, liderul pieţei locale de televizoare, cu o cotă de piaţă între 40 şi 47% din punct de vedere valoric. Întreaga piaţă de televizoare s-a situat anul trecut la aproape 1,7 mld. lei (380 milioane euro). Din totalul livrărilor de televizoare din România, peste 35% au fost modele inteligente (smart-TV-uri), iar ca pondere în total valoare a vânzărilor, acestea s-au apropiat de 60% anul trecut.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed