Porsche România vrea să vândă anual circa 400 de maşini Volkswagen Passat BlueMotion

0
Porsche România vrea să vândă anual circa 400 de maşini Volkswagen Passat BlueMotion

“Sperăm să comercializăm până la 10% maşini Passat echipate cu tehnologia BlueMotion, din cele 3.500-4.000 modele Passat normale pe care le vindem anual”, a declarat Valmar, luni, cu ocazia lansării oficiale în România a tehnologiei BlueMotion pe maşinile Volkswagen. Pentru început sunt disponibile trei modele dotate cu această tehnologie, Polo, Passat şi Passat Variant.

Conceptul BlueMotion, marcă înregistrată a Volkswagen, reprezintă un ansamblu de tehnologii şi setări ale maşinii făcute pentru a diminua consumul de carburant şi pentru a reduce emisiile poluante. În cazul modelului Passat, tehnologia BlueMotion constă într-un motor diesel de 1,9 litri cu 105 cai putere, al cărui eşapament are filtru de particule, iar cutia de viteze de pe maşină are treptele 3,4 şi 5 reproiectate pentru a reduce consumul de combustibil. De asemenea modelul Passat BlueMotion are suspensia uşor coborâtă – faţă de un model normal – pentru a avea o aerodinamică mai bună, iar cauciucurile maşinii au un profil care asigură rezistenţă minimă la înaintare. În plus, computerul de bord al maşinii afişează şoferului treapta de viteză recomandată pentru viteza de rulare la un moment dat, în cazul în care şoferul se află într-o treaptă de viteză necorepunzătoare.

Pentru perioada imediat următoare, Porsche România – importatorul mărcilor Audi, Volkswagen, Skoda, Seat şi Porsche – va aduce la noi în ţară şi modelele Volkswagen Golf, Volkswagen Golf Plus şi Volkswagen Jetta echipate cu tehnologia BlueMotion.

Pentru Passat BlueMotion limuzină preţurile încep de la 18.400 euro fără taxe, iar pentru Passat Variant (break) preţul de bază este de 19.400 euro fără taxe.

“Vânzările pentru BlueMotion vor depinde foarte mult de receptivitatea clientului român faţă de această tehnologie mai puţin poluantă. Preţul este unul corect, cu 400 de euro mai mare faţă de un model normal, însă pe termen lung acest cost se va reflecta într-un mediu mai curat”, a declarat Brent Valmar. O dată cu lansarea gamei BlueMotion, Porsche România a lansat un parteneriat împreună cu Ministerul Mediului şi Dezvoltării Durabile care constă în plantarea a câte un copac pentru fiecare maşină comercializată. Până în primăvara anului viitor Porsche România va planta circa 53.000 de copaci pentru cele circa 53.000 de maşini pe care le va comercializa anul acesta. Zonele în care vor fi plantaţi copacii sunt Oltenia, afectată de deşertificare, şi împrejurimile Capitalei.

Sursa: NewsIn