Știrile zilei din marketing – SMARK KnowHow: Brand Activation Strategy

0

» SMARK KnowHow: Brand Activation Strategy – Exemple de activari in diferite contexte
Cel de-al doilea panel al evenimentului SMARK KnowHow: Brand Activation Strategy a facut pasul de la strategie la implementare, exemplificand diferite abordari si canale de comunicare folosite in targetarea publicului tinta: in-store, online, sponsorship… [citeste »]

 

» StarBev a fost preluata de Molson Coors Brewing Company pentru 2,65 miliarde EUR
Molson Coors Brewing Company a finalizat achizitia StarBev anuntata anterior pentru suma de 2,65 miliarde EUR, iar Mark Hunter, CEO al operatiunilor Molson Coors din Regatul Unit si Irlanda, va deveni CEO al noii divizii, informeaza un comunicat emis… [citeste »]

 

» eMAG a lansat programul eMAG Baby Care printr-un parteneriat cu Pampers
eMAG pune bazele programului eMAG Baby Care prin semnarea unui parteneriat cu Procter & Gamble. In urma acestui parteneriat eMAG va include gama completa de scutece Pampers, informeaza un comunicat de presa al retailerului. Produsele sunt disponibile… [citeste »]

 

» Terranova va deschide in Cocor cel mai mare magazin al sau din Romania
Pana la sfarsitul acestui an, brandul italian de fashion Terranova isi va deschide magazinul-emblema (flagship store) in Cocor, informeaza un comunicat de presa Pi2. Cu o suprafata totala de 1.080 mp, noul magazin Terranova va fi si cel mai mare… [citeste »]

 

» Dragos Cirneci si Stelian Marian (Synergon Consulting) despre doua modalitati de evaluare a comportamentului consumatorilor
Synergon Consulting este o companie de consultanta in management si strategie, care este prezenta pe piata din Romania inca din 2003 prin divizia „Human Capital Solution”. In urma cu putin timp, compania a prezentat rezultatele unui studiu cu privire… [citeste »]

 

» McDonald’s ofera la fiecare meniu cumparat un pahar de colectie Coca-Cola
In perioada 8 iunie – 22 iulie 2012, cu ocazia Campionatului European de Fotbal UEFA EURO 2012, McDonald’s Romania va oferi la fiecare meniu mediu sau mare cumparat un pahar de colectie Coca-Cola, anunta un comunicat de presa McCann PR. … [citeste »]

 

» SMARK KnowHow – Brand Activation Strategy: sfaturi si tool-uri utile pentru maximizarea rezultatelor activarilor de brand
Panelul de dezbatere din cadrul evenimentului SMARK KnowHow – Brand Activation Strategy, care a avut loc pe 15 iunie la hotelul Novotel, a discutat modurile in care activarile de brand reusesc sa creeze engagement si sa genereze rezultate si pe… [citeste »]

 

» SMARK KnowHow – Brand Activation Strategy: Concluzii despre activarile de brand, sfaturi pentru companii si agentii
Brand Activation Strategy, cel de-al doilea eveniment SMARK KnowHow de anul acesta, a avut loc vineri, 15 iunie, si a tratat principalele puncte de discutie in ce priveste activarile de brand, abordand subiectul din mai multe perspective: a clientului,… [citeste »]

 

» Air France – KLM, premiata pentru serviciul „AF Connect”
Air France – KLM a primit Premiul pentru Inovatie la categoria „Servicii pentru Clienti” pentru serviciul sau AF Connect. Premiul a fost acordat de catre Echo Touristique, informeaza un comunicat de presa DC Communication. Acest premiu este acordat… [citeste »]

 

Aceste stiri au fost furnizate de SMARK – The Romanian Community of Marketing Professionals | www.SMARK.ro