Prima participare a TTS la conferința Wood & Co – Frontier Investor Days

TTS (Transport Trade Services) a participat la conferința Frontier Investor Days organizată de Wood & Co în parteneriat cu Fondul Proprietatea care s-a desfășurat în perioada 15-16 septembrie în București.

Echipa care a reprezentat TTS (Transport Trade Services) la conferință a participat la 6 întâlniri cu 16 reprezentanți ai acționarilor noștri instituționali, ai unor fonduri de investiții și ai unor bănci de investiții, în cadrul cărora a răspuns în detaliu întrebărilor participanților, care s-au arătat interesați în principal de trei subiecte: modelul nostru de afaceri, evoluția Grupului TTS în semestrul al doilea al anului 2002 și situația Grupului TTS în ce privește protecția mediului.

Prezentăm în continuare pe scurt cele mai importante puncte ale discuției:

  • Modelul de afaceri al Grupului TTS este organizat pe trei segmente operaționale – Expediție (4 companii, incluzând aici TTS (Transport Trade Services), furnizor de servicii logistice integrate), Transport Fluvial (în principal CNFR NAVROM) și Operațiuni Portuare (în principal TTS Porturi Fluviale și TTS Operator), și are drept principale caracteristici autonomia comercială a companiilor și coordonarea operațională la nivel de grup.
  • Astfel, Segmentul Expediție contractează servicii de transport și operare portuară atât cu terți cât și cu societăți din grup, în timp ce societățile din Segmentele Transport Fluvial și Operare Portuară prestează servicii atât către proprii clienți cât și către societățile de expediție din grup.
  • Această configurație asigură Grupului TTS un grad maxim de flexibilitate operațională care permite adaptarea rapidă atât la condițiile din piață cât și în fața situațiilor critice așa cum a fost întreruperea traficului pe Dunăre în vara lui 2022.
  • Efectele secetei severe din vară au fost contracarate de către Grupul TTS prin redirecționarea fluxurilor de marfă în trafic combinat feroviar/fluvial. Astfel flota din aval de sectorul Zimnicea/Belene a continuat să opereze pe relațiile Ismail/Reni – Constanța precum și pe relațiile dunărene din aval de Zimnicea, în timp ce fluxurile transportate pe cale ferată pe ruta Constanța – Drobeta Turnu Severin și cele preluate direct din Ungaria au asigurat încărcare pentru flota rămasă în amonte.
  • Răspunsul TTS la congestionarea spațiilor de depozitare din portul Constanța a fost operaționalizarea a două terminale de geamanduri în rada interioară a portului Constanța și a unui lanț logistic ”just-in-time” pentru preluarea fluxurilor de produse agricole din Ucraina.   
  • Odată cu ameliorarea condițiilor de navigație pe Dunăre, TTS a reluat transportul fluxurilor tradiționale de mărfuri pe relații în amonte de Zimnicea precum și a materiilor prime minerale stocate în portul Constanța (500.000 tone, care singure asigură aproximativ 5 luni de încărcare pentru flotă). În același timp au început pregătirile pentru preluarea, începând cu octombrie/noiembrie, a noilor fluxuri de cărbune energetic generate de revenirea sistemelor energetice europene la producția de energie pe cărbune.
  • Privitor la protecția mediului, cel mai mare impact îl are flota NAVROM – peste 90% din emisiile de CO2 înregistrate la nivelul Grupului TTS.
  • Emisiile medii de CO2 pe tonă*km ale flotei în 2021 au reprezentat 34,2% din limitele impuse de normele europene pentru transportul de marfă pe ape interioare.

Versiunea pdf a prezentării TTS poate fi descărcată accesând link-ul

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed