Probleme la Raiffeisen Bank. Mesajul băncii

Raiffeisen Bank a anunțat miercuri dimineață că se confruntă cu o serie de probleme tehnice care afectează funcționarea sistemului de internet banking şi plăţi.

Mesajul transmis de reprezentanții băncii:

„Dragi clienți,

Momentan întâmpinăm un incident care impactează:

– Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice;

– Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;

– Raiffeisen SmartToken;

– Raiffeisen Smart Business;

– Noul Raiffeisen Online IMM;

– OpenBanking (AISP/PISP/CISP).

– Tranzacții și înrolarea în wallet (RaipayApplePay și GarminPay);

– Smart Market – flux înrolare;

– PI Onboarding;

Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor/.

Cauza este în curs de remediere.

Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate). Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!”

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed