Producătorul românesc de produse de curăţenie şi dezinfecţie Misavan a raportat afaceri de 101,4 milioane lei în 2020. “Pentru unii jucători din piaţă, pandemia a dublat sau triplat volumele de vânzări”

0
33
Producătorul românesc de produse de curăţenie şi dezinfecţie Misavan a raportat afaceri de 101,4 milioane lei în 2020. “Pentru unii jucători din piaţă, pandemia a dublat sau triplat volumele de vânzări”

“Misavan, producător şi distribuitor românesc de produse de curăţenie şi dezinfecţie, şi-a consolidat şi anul trecut poziţia pe piaţa de profil, înregistrând pentru al cincilea an consecutiv o creştere de peste 20% a volumului de vânzări. Anul trecut a fost depăşit şi un prag psihologic, compania din Iaşi înregistrând o cifră de afaceri de 101.400.000 lei, faţă de 78.950.000 lei, suma aferentă anului 2019”, anunţă compania.

Portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse şi soluţii complete de curăţenie şi dezinfecţie.

„Pentru unii jucători din piaţă, declanşarea pandemiei în martie 2020 a dublat sau triplat volumele de vânzări comparativ cu anul 2019. Noi am fost obligaţi să ne adaptăm rapid şi să compensăm pierderile suferite pe piaţa B2B (prin închiderea restaurantelor, hotelurilor şi a spaţiilor de birouri). Decizia de a adapta produsele noastre şi a le face accesibile consumatorilor casnici a echilibrat balanţa comercială şi s-a dovedit a fi una buna, dovedindu-şi eficienţa anul trecut. Astfel, ne-am menţinut şi în condiţii de pandemie trendul ascendent, păstrând creşterea constantă, de aproximativ 20% în fiecare an din 2015 încoace. Iar dacă ne raportăm la nivelul înregistrat în 2015, putem vorbi despre o triplare a cifrei de afaceri. Sperăm şi dorim să avem o creştere de aproximativ 10-12% şi în 2021”, spune Ciprian Otea, director general Misavan.

La debutul pandemiei, Misavan avea deja 18 produse biocide (dezinfectanţi pentru suprafeţe şi igienă personală) avizate de Ministerul Sănătăţii încă din perioada 2011-2014.

”E foarte important deoarece au fost supuse rigorilor autorizării şi au obţinut certificarea într-un context în care foarte puţine companii o aveau, comparativ cu situaţia actuală”, spune Ciprian Otea.

Anul trecut, în plină pandemie, Misavan a deschis două filiale noi, în Alba Iulia (iunie 2020) şi Baia Mare (septembrie 2020), în urma unei investiţii totale de aproximativ 850.000 lei.

„Am fost printre companiile care au angajat personal în 2020, tocmai pentru a fi eficienţi şi a ţine pasul cu dezvoltarea companiei. De altfel, ca şi cifra de afaceri şi numărul angajaţilor s-a triplat în ultimii cinci ani”, afirmă Ciprian Otea.

Pentru anul în curs, compania Misavan are în plan o serie de investiţii  în modernizarea facilităţilor de producţie, extinderea gamelor de produse şi în dezvoltarea capacităţii logistice şi de transport.

Compania Misavan, specializată pe producerea şi distribuirea de produse şi soluţii de curăţenie, a fost înfiinţată la Iaşi, în urmă cu 21 de ani. Iniţial, obiectul principal de activitate a fost distribuţia produselor de menaj pentru consumatorii retail din zonă, compania extinzându-şi ulterior activitatea pe piaţa produselor şi a soluţiilor de curăţenie preponderent către domeniul profesional. În prezent, portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse.
În prezent, compania are 320 de angajaţi.