Profilul telespectatorului The Money Channel, în dezbatere la Market Briefing

În fiecare ediţie Market Briefing, până joi, 3 iulie, începând cu 19:30, realizatorii emisiunii vor dezbate împreuna cu experţi din companiile de publicitate, specialişti din cadrul GfK România şi manageri implicaţi în piaţă despre profilul telespectatorilor de business şi importanţa acestora pentru advertiseri, obiceiurile de consum în mediul urban în general, precum şi despre metodele alternative de măsurare a audienţelor televiziunilor de nişă.

Potrivit studiului GfK, 49% dintre telespectatorii The Money Channel au laptop, comparativ cu 5% media în populaţia urbană; 68% au imprimantă, faţă de 20%; 42% au scanner, faţă de 6%.

Aproape 90% din telespectatorii postului folosesc internetul zilnic, faţă de 26% cât reprezintă media înregistrată în mediul urban, în general. De asemenea, 67% dintre telespectatorii The Money Channel detin două sau mai multe telefoane mobile şi 28% dintre aceştia folosesc e-banking, faţă de doar 1% media înregistrată pentru folosirea acestui serviciu în oraşele României.

Pornind de la aceste premise, invitaţii de miercuri, 25 iunie, ai realizatoarei Elisabeta Roman, Doru Orăşelu – director de marketing HAT România, Iuliana Zamfirescu, Advertising Grup Director BPG şi Anca Zamfirescu, director cercetare cantitativă GfK au pus în discuţie tehnologiile moderne de comunicaţii şi obiceiurile de consum în această categorie.

Ediţia de joi a emisiunii Market Briefing a avut ca temă tendinţele de consum pe piaţa de IT, piaţa laptop-urilor şi comportamentul telespectatorilor de business pe internet. Elisabeta Roman i-a avut în platou pe Cristian Mucichescu, managing director OMD, Ionut Paraschiv, reprezentant Asus, şi pe Radu Soviani, realizator The Money Channel.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed