Profitul net al H&M a scăzut cu 30% în perioada decembrie-februarie

Vânzările nete ale H&M au scăzut de la 24,8 miliarde de coroane în intervalul decembrie 2009-februarie 2010 la 24,5 miliarde de coroane (2,7 miliarde euro) în perioada corespunzătoare a anului financiar 2010-2011, se arată într-un raport al retailerului.

În monedă locală, încasările s-au redus cu 9%. Diferenţa dintre evoluţia vânzărilor în monedă locală şi cea în coroane reflectă efectele negative ale cursurilor de schimb valutar, în condiţiile în care coroana suedeză s-a apreciat în raport cu monedele statelor în care compania are operaţiuni, menţionează raportul.

„Mulţi factori externi au avut efecte negative asupra rezultatelor la trimestru. Printre aceştia se numără cursurile de schimb valutar şi creşterea preţurilor materiilor prime. În loc să acoperim aceste costuri prin majorarea preţurilor, am ales să nu modificăm preţurile pentru a ne consolida poziţia pe piaţă”, a declarat CEO-ul H&M, Karl-Johan Persson.

H&M a inaugurat în martie primele trei magazine din România, în Bucureşti, şi intenţionează să mai deschidă în acest an alte două unităţi în Capitală şi câte una în Braşov, Timişoara şi Cluj-Napoca.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed