Proiectarea Autostrăzii Transilvania s-a făcut pe hărţi vechi de aproape 50 de ani

În mai 2015, Compania de Autostrăzi a semnat contractul privind execuția tronsonului Gilău-Mihăiești. 100 de milioane de euro urma să primească o asociere de firme italiene condusă de Impresa Construzioni Giuseppe Maltauro SpA.

 

Pe 6 martie, la aproape un an distanță, Consiliul Județean Cluj a semnat certificatul de urbanism ce vizează terenul situat în judeţul Cluj, în intravilanul şi/sau extravilanul localităţilor Viştea, Nădăşelu, Şardu, Sînpaul, Mihăieşti şi Topa Mică, din comunele Gîrbău şi Sînpaul ce urmează a fi traversate de acest sector al autostrăzii.

 

”În contextul propunerilor prin intermediul avizului Primăriei Sînpaul, certificatul de urbanism semnat de Alin Tişe, preşedintele CJ Cluj, solicită şi impune o serie de condiţii: relocarea traseului autostrăzii de la km 12+200 până la km 15+080 înainte de intrarea în satul Şardu, între sat şi DN1F, în scopul evitării traversării printre case, deoarece proiectarea s-a făcut utilizându-se hărţi mai vechi de anul 1970, în care cartierul Sinistraţi nu apărea”, se arată într-un comunicat de presă al instituției, citat de Monitorul Cluj.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed