Publicis Romania lanseaza Domeniile Tohani – „taramul vinului rosu”

Publicis Romania a lansat ieri prima campanie de imagine (ATL/BTL) Domeniile Tohani.Numele de brand Domeniile Tohani, noua semnatura “taramul vinului rosu” si noua eticheta sunt cateva din elementele de brand ID pe care Publicis Romania le-a conceput si pus in practica. Strategia media prin care se lanseaza Domeniile Tohani (TV, presa) este semnata Optimedia Romania .“Am preferat sa evitam teritoriul spoturilor de tip umorisitic deoarece, in acesta etapa de construire a brandului, argumentul “calitate” este cel care te face sa capeti incredere in produs si te determina sa-l cumperi” Radu Luca Account Director.Filmarea spotului a durat 2 zile si a fost realizata de casa de productie Animotion sub atenta privire a regizorului Alex Maftei.Echipa care a lucrat pe acest proiect, din partea agentiei Publicis : Daniel Raicea (strategie), Radu Luca (account director), Madalin Durca (account manager), Oana Safta (account executive); Dragos Radulescu (art director), Laura Ionescu (copywriter), din partea clientului: Virgil Mandru (Presedinte) si Barna Barabas (director vanzari si marketing).

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed