Prin compania Eco-Ferm, cu sediul în oraşul prahovean Boldeşti-Scăeni, Radu Timiş exploatează 1.000 de hecatre de teren, creşte 1.700 de vaci de lapte şi produce iaurturi, sana şi lapte bătut marca Mugura, care ajung în Carrefour şi 7.000 de magazine de proximitate, scrie ZF.ro.
Pe lângă producția și retailul de produse din carne, Timiș a investit și într-o fermă de creșterea animalelor și de producție a furajelor, precum și în agriultură. A lansat brandul ”Măgura” pe piața laptelui și se pregătește să aducă pe piață o marcă proprie de vin.
Timiș este, în continuare adeptul strategiei „prin noi înșine”, omul de afaceri refuzând în repetate rânduri să-și vândă compania. „Chiar am fost tentat să fac un joint-venture, dar nu cred că aș fi suportat acel regim”, a spus Timiș.
Omul de afaceri mai crede că fondurile europene din agricultură sprijină doar afaceri fără perspectivă, nu și companiile mari care ar putea să concureze marile grupuri europene.