Realitatea TV, cel mai urmărit post în ziua alegerilor

Postul de ştiri a înregistrat o audienţă de 9,5 puncte de rating în minutul 21:00 – 21:01, având o cotă de piaţă de 17,9% la nivel naţional, adică 1.941.000 de telespectatori din toată ţara. În momentul închiderii urnelor urmează Antena 3, cu 1.688.000 de telespectatori la nivel naţional (8,3 puncte de rating şi 15,6% cotă de piaţă) şi PRO TV, cu 1.376.000 de telespectatori (6,8 puncte de rating şi 12,7% cotă de piaţă).

Topul audienţelor pe întreaga zi electorală, la nivel naţional, este condus tot de Realitatea TV. Televiziunea a înregistrat o medie de 688.000 de telespectatori din toată ţara în fiecare minut – 3,4 puncte de rating şi 12,7% cotă de piaţă. În clasament urmează PRO TV, cu o medie de 516.000 de telespectatori pe minut (2,5 puncte de rating la nivel naţional şi 9,5% cotă de piaţă) şi Antena 3 – 479.000 de telespectatori din toată ţara, în medie, pe minut (2,4 puncte de rating şi 8,8% cotă de piaţă).

În intervalul orar 18:30 – 22:00, televiziunea de ştiri a avut 1.189.000 de telespectatori din toată ţara, în medie, în fiecare minut. La nivel naţional, ediţia specială realizată de Mihai Tatulici până la ora 20:00 şi programul Realitatea Zilei, moderat de Răzvan Dumitrescu între 20:00 şi 22:00 au înregistrat o medie de 5,8 puncte de rating şi 11,7% cotă de piaţă. Pe acelaşi tronson, PRO TV a avut 5,8 puncte de rating (1.177.000 de telespectatori pe minut şi cotă de piaţă 11,5%), iar Antena 3 – 5,5 puncte de rating (1.123.000 de telespectatori pe minut şi 11,1% cotă de piaţă).

Vârful zilei pentru televiziunea de ştiri la nivel naţional s-a înregistrat tot în timpul dezbaterii realizate de Răzvan Dumitrescu, cu 2.059.000 de telespectatori din toată ţara în minutul 21:15 – 21:16, adică 10,1 puncte de rating şi 19% cotă de piaţă.

În intervalul orar 22:00 – 01:00, ediţia specială realizată de Oana Stancu şi Adrian Ursu a menţinut Realitatea TV în fruntea clasamentului de audienţe la nivel naţional. Programul a fost urmărit de 1.207.000 de telespectatori, în medie, în fiecare minut, având 5,9 puncte de rating la nivel naţional şi o cotă de piaţă de 15,9%. Urmează în top Antena 3, cu 4,8 puncte de rating (982.000 de telespectatori din toată ţara, în medie, pe minut şi 13% cotă de piaţă) şi Antena 1 – 3,8 puncte de rating (772.000 de telespectatori pe minut şi 10,2% cotă de piaţă).

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed