Reguli mai dure privind administrarea plângerilor împotriva asiguratorilor

Angela Toncescu, preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, spune că asigurătorii și brokerii sunt obligați să răspundă la fiecare reclamație primită direct de la petenți, în termen de 30 de zile de la data înregistrării petiției, indiferent dacă soluția este favorabilă sau nu.

Totodată, asigurătorii și intermediarii trebuie să formeze colective de analiză și soluționare a reclamațiilor, iar desemnarea coordonatorilor acestor colective se va face cu avizul CSA.

Pentru că aceste reglementări au fost publicate în Monitorul Oficial în data de 7 aprilie 2010, companiile au la dispoziție 30 de zile pentru a forma aceste colective și a desemna coordonatorii.

Pentru reclamațiile primite de la CSA, companiile vor transmite, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la solicitare sau în termenul precizat în mod expres în solicitare, o notă de fundamentare, precum și toate informațiile, documentele și situațiile solicitate de către autoritatea de supraveghere.

Citeşte mai mult pe Standard.ro

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed