Reinvetarea copywriter-ului – partea a 2-a

Interviu cu Gabriel Branescu, Creative Director TBWAIn a doua parte a discutiei mele cu Gabriel am adancit problematica profesionalismului in advertising. Aveam in fata un creativ care traise si in America-America, cum spun eu, asa ca nu puteam rata ocazia sa abordez o discutie comparativa. Privind verva cu care vorbea si opiniile atat de clare si parca sculptate in stanca, am inceput sa realizez de ce sunt pasionat de publicitate. Uitasem. Uitasem pentru ca in publicitate sunt foarte multe orgolii si prea putin spatiu pentru dialog sau competitie deschisa. Totusi, ca om care se apropie probabil de 500 de interviuri (si abia m-am incalzit, ca sa il parafrazez pe Larry King), realizez ca exista ceva unic in publicitate : pasiunea pentru ceea ce faci.Oamenii de tipul lui Gabriel nu se duc doar la « serviciu », desi a ponta cu cartela la intrarea in biroul multinationalei nu e cea mai incitanta experienta a vietii lor.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed