Renault şi Nissan se confruntă cu un proces în Franţa din partea clienţilor care au avut probleme cu motoare fabricate între 2012 şi 2016

Christophe Leguevaques, avocat al platformei juridice MyLeo, implicată în proces, a declarat că companiile tocmai au fost notificate cu privire la procesul colectiv care reprezintă aproximativ 1.100 de persoane.

El a adăugat că clienţii săi nu cer în prezent compensaţii financiare, dar ca prim pas au vrut să obţină dovezi pentru afirmaţia lor, că producătorii de maşini ar fi trebuit să efectueze o rechemare atunci când au descoperit o problemă cu motorul pe benzină de 1,2 litri folosit la 400.000 de vehicule în Europa, între 2012 şi 2016.

Renault a spus anterior că motorul, fabricat în Spania şi Marea Britanie, consumă prea mult ulei, dar a adăugat că acest lucru nu implică niciun risc de siguranţă.

Nicio rechemare oficială nu a fost impusă de autorităţile de reglementare.

Producătorul auto a declarat marţi că nu se va angaja într-o negociere colectivă, dar va examina de la caz la caz plata compensaţiilor către clienţi pentru această problemă.

”În primul rând, încurajăm clienţii care cred că ar putea fi afectaţi de această problemă să contacteze reprezentanţa locală Nissan, care va inspecta şi diagnostica vehiculul în mod corespunzător şi va oferi suportul necesar”, a adăugat Nissan într-un comunicat.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed