Revista presei internaţionale 16 octombrie 2009 – Pierderi istorice pentru finlandezii de la Nokia

CNN scrie ca Twitter duce lipsa de o strategie de business, insa se pare ca, mai nou, a reusit sa puna la punct un plan pentru a intra pe piata vinurilor. Serviciul de microblogging, in valoare de 1 miliard euro, a anuntat marti ca isi va lansa un nou brand numit: Fledgling Wine. Pentru infiintarea acestui brand Twitter s-a aliat cu compania Crushpad, un serviciu personalizat de vinificatie din San Francisco.

Wall Street Journal titreaza ca gigantul francez de retail Carrefour, a declarat joi ca se pregateste sa paraseasca Rusia cu toate ca au patruns pe aceasta piata foarte recent. Decizia a fost luata in urma scaderilor vanzarilor cu 2,9% in cel de-al treilea trimestru. Carrefour a hotarat sa-si schimbe strategia la putin timp dupa ce a deschis in Rusia, cel de-al doilea hypermarket.

CNN informeaza ca Goldman Sachs a raportat pentru cel de-al treilea trimestru, o crestere a profitului sau de aproape patru ori fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajutat fiind si de veniturile din comercializare si de revenirile investitiilor.
Rezultatele Goldman au reusit astfel sa depaseasca toate asteptarile analistilor.

Nokia, numarul unu mondial in echipamente pentru telefoane mobile, a inregistrat o depreciere de 908 milioane de euro in cointreprinderea sa cu Siemens. Numai pe trimestrul al treilea, acesta a raportat o scadere neasteptata a profitului cu 559 de milioane euro, prima pierdere, de altfel, a companiei din ultimii zece ani. Potrivit Les Echos, Nokia a a scazut cu 6 puncte pe piata „smartphone-urilor”. Si in ceea ce priveste evolutia vanzarilor, acestea au avut o scadere de 20%.

Veniturile companiei Google, au crescut cu 7% fata de acelasi trimestru al anului trecut, ajungand la 5,94 miliarde dolari. Conform Wall Street Journal si profitul net a inregistrat o crestere cu 27%, atingand astfel o valoare de 1,64 miliarde dolari.

Productia industriala a SUA, a crescut in luna septembrie pentru a trei a luna consecutiv. Astfel ca, productia fabricilor, minelor si utilitatilor a urcat cu 0,2% in septembrie, dupa o crestere de 0,8% si 1% in iulie august si iulie, relateaza Bloomberg.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed