Revista presei interne 2.09.2010 – Ce planuri mai are Dacia şi taxele ascunse ale ofertelor de zbor low-cost

Clienţii Vodafone, al doilea mare operator de telefonie mobilă din ţara noastră,  nu mai pot folosi punctele de loialitate pentru plata facturii, ci doar pentru a primi minute, semn că operatorul resimte tot mai mult criza economică, scrie Capital.ro.

„De acum poţi folosi punctele pentru a primi minute, dar nu şi pentru plata facturii”, acesta este mesajul pe care abonaţii Vodafone îl primesc de la operator începând din luna august. Posibilitatea ca utilizatorii Vodafone să-şi poată plăti factura cu punctele de loialitate acumulate a fost introdusă în 2004 şi eliminată în luna august a acestui an.

Ziarul financiar scrie despre planurile Dacia. Exporturile uzinei de la Mioveni vor accelera din 2011 susţinute atât de gama actuală, cât şi de colecţiile de maşini dezasamblate către celelalte uzine din Rusia, Brazilia şi India unde va fi produs de anul viitor Duster.

Începând cu anul viitor Dacia va demara producţia SUV-ului Duster cu volan pe partea dreaptă, în condiţiile în care din 2012 marca autohtonă se va lansa pe piaţa britanică. Expansiunea SUV-ului Dacia din 2011 va include însă nu numai pieţele din Rusia şi Brazilia, unde va intra în fabricaţie utilizându-se colecţii CKD (pachete de maşini dezasamblate) de la Mioveni, ci şi India, unde în prezent, în parteneriat cu Mahindra, Renault produce modelul Logan.

„Din 2012 Dacia va produce pentru Marea Britanie Duster cu volanul pe partea dreaptă. Producţia va începe cu câteva luni înaintea lansării. Vom produce inclusiv colecţii CKD pentru Duster, care le vom exporta către Rusia, Brazilia şi poate India. Businessul CKD va creşte astfel în continuare”, a declarat Jerome Olive, directorul general al Group Renault România.

Peste 20% din preţul final al unui bilet la un operator de curse aeriene low-cost este reprezentat de diferite taxe, percepute pentru serviciile oferite, cum sunt cele de bagaj, scrie Evenimentul zilei.

Au tarife irezistibile, dar ascund o serie de costuri suplimentare, odată cu rezervarea biletelor. Companiile aeriene low-cost promovează tichete ce pornesc de la 20 de euro sau chiar mai ieftine.

Dincolo de acest preţ însă, clientul trebuie să ia în considerare o serie de taxe, pe lângă cele de aeroport, care pot dubla chiar costurile totale ale călătoriei. Citeşte pe evz.ro ce se adaugă la preţul plătit pentru biletul de avion

 Gândul: Bucureştiul, Constanţa şi Galaţiul au fiecare câte un colegiu naţional pe podiumul celor mai bune licee din ţară, arată un top realizat de Intuitext şi AdmitereLiceu.ro

Dacă s-ar uita cu atenţie la topul liceelor din România, elevii ambiţioşi de şcoală generală ar arunca cât colo iPod-ul şi şi-ar jura că nu mai lasă cartea din mână până la sfârşitul gimnaziului. La cele mai bune dintre ele, mediile la admitere bat spre zece, promovabilitatea la Bac spre sută la sută iar olimpicii se numără cu zecile şi sutele. În clasamentul liceelor româneşti, conduce Colegiul Naţional „Sântul Sava” din Capitală, urmat de Colegiul Naţional „Mircea cel Bătrân” din Constanţa, pe a treia poziţie aflându-se Colegiul Naţional „Vasile Alecsandri” din Galaţi. Topul a fost realizat prin ponderarea mediei de admitere (50%), mediei de la examenul de BAC (30%) şi mediei rezultatelor obţinute la olimpiade (20%).

64% dintre respondentii sondajului RoFacebook Survey au spus ca au devenit fani ai cel putin unui brand pe aceasta retea sociala, scrie dailybusiness.ro. Paginile internationale ale unor branduri mari, precum Coca-Cola sau Vodafone au cel mai mare impact in randul userilor de Facebook. Vezi si alte branduri importante.
Doar 24% dintre utilizatorii de Facebook nu au devenit fani ai unor branduri, in timp ce 12% „nu mai tin minte”.

La intrebarea „Ce pagini dedicate brand-urilor/companiilor iti vin in minte”, a reiesit un top ce este condus de Coca-Cola, Vodafone si Starbucks. Pe locul patru se situeaza H&M, pe cinci Carturesti iar pe sase Nokia. Samsung este pe locul 7, in timp ce Mashable ocupa locul 8.

Este interesant faptul ca Starbucks, Coca-Cola si H&M nu au pagini dedicate pentru comunitatea din Romania. „Explicatia mea pentru prezenta lor pe aceste locuri vizeaza o data awaraness-ul mare pe care il au pe Facebook (Coca-Cola si Starbucks sunt totusi in numarul 2 si respectiv 1 mondial) si faptul ca, in general, au raspuns sondajului early adopters sau oameni destul de mult conectati la tendintele internationale si bine informati in domeniul social media”, explica Cristian Manafu, initiatorul studiului.

Consiliul Judeţean Brăila s-a transformat într-o afacere de familie. Zeci de lucrări pe bani publici au fost atribuite de această instituţie chiar firmei celui care o conduce, pesedistul Gheorghe Bunea Stancu. La fel de generoase, primăriile i-au dat şi ele zeci de contracte firmei „Concivia”.

Preluarea spitalelor de către administraţia locală are deja un câştigător sigur
: firmele unor politicieni, titrează România liberă. La Brăila, o societate controlată de preşedintele CJ a câştigat un contract pentru lucrări chiar la unul dintre spitalele aflate în subordinea lui Bunea. Aceeaşi firmă a încheiat zeci de alte contracte pe bani publici cu primăriile din Brăila.

Consiliul Judeţean Brăila s-a transformat într-o afacere de familie. Zeci de lucrări pe bani publici au fost atribuite de această instituţie chiar celui care o conduce, pesedistul Gheorghe Bunea Stancu. Firma controlată de Gheorghe Bunea Stancu, Concivia SA, nu s-a mulţumit însă să încheie contracte doar cu consiliul judeţean, ci „a bătut palma” şi cu majoritatea primăriilor din acest judeţ.

Economictimes.ro arată ce valute au evoluat cel mai bine în luna august.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed