x


  • EUR
    4.6495
    USD
    4.0769
  • 1° C
    Vremea
    Bucuresti
    Vant

    2 km/h
    Umiditate

    100%
    Presiune

    33864 hPa
string(16) "instant-articles"

România, campioană mondială. Industria “ruşinoasă” care produce sute de milioane de euro anual

România deţine cea mai puternică industrie videochat din lume, cu peste 100.000 de modele care îşi vând farmecele pe internet şi încasări estimate a depăşi anul acesta 300 de milioane de euro.

Author: Mihai Voican | Sursa: DC BUSINESS | Publicat: 11.10.2018, 14:58 | Actualizat: 11.10.2018, 14:59

Afacerea este atât de profitabilă, încât francizele se vând şi cu 300.000 de euro, cu garanţia recuperării investiţiei în maxim şase luni şi obţinerea unui profit de câteva zeci de mii de euro după primul an de funcţionare. Industria se dezvoltă organic, sunt consultanţi care îţi elaborează contra cost planuri de afaceri profesioniste ca pentru orice alt business, piaţa oferă studiori pentru videochat la cheie, angajările se fac cu carte de muncă, iar firmele îşi plătesc taxele la stat.

 

Cea mai mare firmă din industria românească de videochat, cu mai multe studiouri în România şi SUA şi peste 3.000 de modele angajate, îşi vinde franciza cât se poate de “profi”. “Deşi teoria nevoilor (piramida lui Maslow) susţine că nevoile de bază, care trebuie neapărat satisfăcute, sunt cele legate de hrană, realitatea contrazice frecvent teoria şi nevoile sociale, de comunicare, de afecţiune şi de împlinire sunt mult mai importante decât hrana pentru bărbaţii moderni, mai ales pentru cei din societăţile dezvoltate, deci avem toate motivele să creştem şi pe viitor”, se arată în preambulul ofertei. Abordarea este însă seacă, la obiect, axată pe bani şi profit, încât ai tendinţa să uiţi că vorbim de oameni care se vând pe internet, până la urmă toate modelele sunt o marfă şi atât: “În acest domeniu folosim resurse umane şi materiale din piaţa locală şi vindem către pieţele externe, în principal Statele Unite ale Americii, Canada şi Marea Britanie, pieţe care şi-au revenit şi unde consumul privat este în creştere, deci avem toate motivele să facem profit”.

 

Articolul integral pe DC BUSINESS